Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.06.2009, 13:32
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jollapaku Näytä viesti
Onkos se nyt sitte se mitä tyyppikilves seisoo? Otin joskus kuvan hodarin tyyppikilvestä ja siinä on etu 1500 ja taka 1850.
Luulis tuon tyyppikilven painon menevän ohi otteessa olevan painon kun tehdas sen sinne on laittanut. 1690 ei riitä, mut 1850 riittää

Olihan tuo 695mm tehollinen pituus, eli silmästä silmään?

Noitten tankojen suunnittelu on melkeen helpompaa paperilla, kun tiedossa on se tangon pituus. Piirtää rungon ja akselin haluttuun korkeuteen, ja siitä sitten vatuloi mihin rungon puoleinen korvake sijoittuu. Suositeltu kulma alemmalle tangolle on 5-10 astetta, näitten ohjeiden mukaan -> http://www.4wheeloffroad.com/techart...t_2/index.html

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.06.2009, 21:28
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

juu 695 silmästä silmään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nelilinkki Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 35 26.09.2009 20:16
JunkYard BJ 42 *nelilinkkien asemointia* make-lj Maasturiprojektit 31 04.06.2009 21:33
Kierrejousien ja tukivarsien asemointia MK Tekniikka & Jutustelu 37 13.10.2008 23:44
Jousituskuvia. Nelilinkki perusteet + edut SuurSyömäri Linkit 30 06.10.2006 13:19
Vinssin asemointia Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2004 20:49


Sivu luotu: 00:37 (GMT +2).