Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 04.06.2009, 18:07
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ventora Näytä viesti
unohda noi laskurit,4 linkkien toimiminen kadulla on aika eri homma kuin maasturissa ja aika eri lähtökohdat.suunta ne niin jotta puslat rasittuvat mahdollisen vähän ja antavat akselin liikkua parhaiten.
Tätä nyt en ihan allekirjoittas, toki ajaahan jotkut jakareillakin, että tuskin nelilinkistä huonompaa saa tehtyä

Vaikuttaa toki suunnitteluun ja tukivarsien asemointiin maastokäyttö mutta minä en niitä ihan mihin sattuu hitsailis.

Painopistettähän nuo laskurit myös aika useasti kyselee ja senkin selvittämiseen ohjeet löytyy netistä/piratesta.
Vaatii tosin ajokuntoisen auton.

Edit: Alatukivarsien auraus vaikuttaa mm. siihen kuinka paljon akseli ohjaa ristijoustossa, nimim. suorassa on ja hyvin kääntyy
__________________
www.OFFROADOULU.com

Viimeksi muokannut Rak : 04.06.2009 18:11
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nelilinkki Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 35 26.09.2009 20:16
JunkYard BJ 42 *nelilinkkien asemointia* make-lj Maasturiprojektit 31 04.06.2009 21:33
Kierrejousien ja tukivarsien asemointia MK Tekniikka & Jutustelu 37 13.10.2008 23:44
Jousituskuvia. Nelilinkki perusteet + edut SuurSyömäri Linkit 30 06.10.2006 13:19
Vinssin asemointia Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2004 20:49


Sivu luotu: 15:02 (GMT +2).