![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Se vois jo pelkästään auttaa, pitääpä kokeilla. Täytyy vähän ens suunnitella miten sen muuttaa. Onko UAZJANNELLA ehdotuksia?? Otan viikonloppuna kuvia niistä kiinnikkeistä ni näätte.
__________________
Pois tieltä!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
No voi perkeleen venäläiset diplomi-insinöörit minkä ovat keksineet,nyt meni homma vaikeeks.
![]() Hirmuset lehtipakat ja ilman kiikkuja,ei ihme ellei jousta. Se kiikkujen rakentaminen vois olla ihan hyvä idea,ja pakoista saa ottaa "muutaman" lehden pois, ja korvata ne esim.yhellä tai useammalla kierrejousella. Saakohan ton iskarisysteemin varren asentoa helposti muutettua,jos siinä on vaik rihlat. Tai pistää normaali iskarit,ja heittää tollaset viritykset hemmettiin. Nooh, uazmiehet osaa varmaan neuvoa parhaiten tollasen alustan parannuksista, mää en taidakkaan sekaantua tähän enempää ku en noista tiiä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei muuta kun ottamaan kaaprioletistä riiput ja riippujen kiinnikkeet...tosin voi olla että joutuu vaihtamaan caaprioletin jousetkin tai ainakin sen lehdykän missä on silmukka pää...
On mulla jossain oikein hienot kuvatkin noista mutta niitä just nyt löydä.....Kaaprioletissähän on toinen pää kiinteä rungossa elikkä pultti menee rungosta läpi ja siihen tulee jousi ja toisessä päässä on ihan perusriipuke. Luulis että löytys jostain kaaprioletin lehdykkäät kiinnikkeineen päivineen,Tosin ihan suoraan ne ei mene paikoileen mutta ei se paljon töitä vaadi. Muistaakseni sen purkin kumilirpukkeen kiinnitys on sama kun kaaprioletin riippukkeen kiinnike tai siis se osa mihin se pultataan kiinni. Voin koittaa kaivella ne mitat ja kuvat jostain kunhan ne löydän kun on tuo arkisto pikkusen räjahtänyt käsiin heheheh.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eteen ei alkuperäisillä ohjauskilkkeillä välttämättä kannata lisäjoustoa paljoa viritellä, pitkittäisen ohjausvarren pyörännavan puoleisen pallonivelen liikerata ei muistaakseni riitä juurikaan pidempään ulosjoustoon.. Taakse vois olla helpoin sovittaa karpiolettimallin jousipakat ja riiput, tractionbaarilla terästettynä. Täältäkin ääni putki-iskareille.
Kantsii tehä siihen malliin että pystyy vielä jollain konstilla katsastaan[IMHO] Viimeksi muokannut jkholma : 29.05.2009 21:22 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Pois tieltä!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Pois tieltä!! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Pois tieltä!! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Pois tieltä!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Pulla Uaz " Ostettu" | lystis | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 19.03.2007 20:11 |
O:Pulla Uaz pick up | Maajussi | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 14.02.2007 19:39 |
O: Purkki/Pulla UAZ | Van01 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.11.2006 20:54 |
m:pulla uaz:osia | jokivaara_72 | O/M/V Muut | 1 | 21.11.2005 20:46 |
M: Pulla-UAZ | O/M/V Muut | 1 | 21.10.2004 22:23 |