Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.05.2009, 19:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Kaks tai kolme alimmaista lehteä joutaa ainakin hitoille, tuleeks tohon takarungon päälle enää mitään?

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.05.2009, 23:27
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Kaks tai kolme alimmaista lehteä joutaa ainakin hitoille, tuleeks tohon takarungon päälle enää mitään?
Joo ajattelin jättää 3-4 pisintä lehteä ja jos ne ei riitä niin kierrejousi keskelle perää.. Kyllä sinne tulee vielä jotain päällis rakenteita
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.05.2009, 11:38
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Tarkoitus olis saada pikkasen puhtia pellin alle... sattuisko keneltään löytymään joutilasta td pakosarjaa?

Tommonen KKK03


Ja olikohan Audi Quattron cooleri
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.05.2009, 11:50
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

et sä siihen ahtamiseen mitään turbon pakosarjaa tarvitse. kaksi tuubikäyrää ja pari putken pätkää joilla viritetään ahdin orkkis sarjaan, saa ahtimen aseteltua tosi nätisti sellaseen kohtaan kun hyvä tulee.

täällä tehty useampi hiluxi ym. tavalla ja hyvin toimii ja puhaltaa, voin pöhköpostiin paiskata muutaman kuvan toteutuksesta jos laitat rivaatilla osoitetta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.05.2009, 11:13
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
et sä siihen ahtamiseen mitään turbon pakosarjaa tarvitse. kaksi tuubikäyrää ja pari putken pätkää joilla viritetään ahdin orkkis sarjaan, saa ahtimen aseteltua tosi nätisti sellaseen kohtaan kun hyvä tulee.

täällä tehty useampi hiluxi ym. tavalla ja hyvin toimii ja puhaltaa, voin pöhköpostiin paiskata muutaman kuvan toteutuksesta jos laitat rivaatilla osoitetta
Kuvat tuli eemeliin kiitoksia tuhannesti, joo tommonen putkisto rakennetaan eli ei tarvi eri pakosarjaa näköjään.. Mistäs muuten on kätevä ottaa öljynpaine tolle turbolle? paluuputken paikka onkin jo öljypohjassa valmiina ku tuli vaihdettua ehjä vuotavan tilalle.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.05.2009, 11:41
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

lohkossa on nelosmukin kohdalla m10x1 tulppa öljykanavassa, siitä tai sitten haara öljykellosta. itse taisin ottaa nelosmukin kohdalta ja samasta mekaaniselle öljynpainemittarille.

sen tuubikäyräjatkeen asemointi onnistuu helpommin jos laitat sellasen öljynsuodattimenjalan jossa suodatin on pystyssä, ja on mukavampi öljyjäkin vaihdella kun ei valu niin paljon ölppää kainaloon. sellanen jalusta löytyy hiasteen koneiden ja vanhempien moottorien kyljestä, mutta ihan bolt-on juttu se on.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.05.2009, 11:56
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
lohkossa on nelosmukin kohdalla m10x1 tulppa öljykanavassa, siitä tai sitten haara öljykellosta. itse taisin ottaa nelosmukin kohdalta ja samasta mekaaniselle öljynpainemittarille.

sen tuubikäyräjatkeen asemointi onnistuu helpommin jos laitat sellasen öljynsuodattimenjalan jossa suodatin on pystyssä, ja on mukavampi öljyjäkin vaihdella kun ei valu niin paljon ölppää kainaloon. sellanen jalusta löytyy hiasteen koneiden ja vanhempien moottorien kyljestä, mutta ihan bolt-on juttu se on.
Kiitoksia jälleen kerran hyvistä vinkeistä!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m toyo hilu 4+4 härä66 O/M/V Ajoneuvot 0 02.06.2008 16:55
M:Hilu-X Nalle O/M/V Ajoneuvot 3 06.05.2006 19:24
LN 65 hilu.. Russel Tekniikka & Jutustelu 1 23.12.2005 08:43
M:Hilu-X Nalle O/M/V Muut 8 11.12.2005 21:53
Hilu-X leimattu Nalle Chit-Chat 13 04.06.2005 05:48


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).