![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#36
|
||||
|
||||
![]() Muuta päivitystä
Ja samalla tehty muuta "pikkujuttuja":
- laitettu 245/75 R16 GoodYear MT/R uudelleen maalatuille vanteille - takajarrusylinterit meni uusiksi (kuluneet ja palat ottivat takalevyihin kiinni) - Teräspunosletkut kaikkiin nurkkiin - KAIKKI jarruputket uusittu - Asennettu 2" korotussarja ja Pro Comp 9000 iskarit (+ vesilinnut tutkivat BOGE:n toimintaa) - sähkösaa....t korjattu MERKKIKORJAAMOLLA tehtyjen "viritysten takia" (kuitit löytyy ja meriselitykset miksi tehty!!!) - Virranjakaja korjattu, kun ennakkoa piti olla 17* jotta jaksoi kulkea "jotenkin", mutta ei sitten kestänyt ajaa kuin 98E:llä kun nakutti AIVAN sairaasti --> syylliseksi löytyi vastapainosarjan jouset, jotka olivat pudonneet kiinnityksistään ja limput olivat levällään painokorissa. SYYLLINEN oli 18vuotta huoltamatta jätetty jakajan "liukupää", joka oli umpiruosteessa!!!!!!! - Tehostajaan laitettu uudet tiivisteet - Jakopää tiivistetty uudellleen, ja nyt ei vesi pakene moottorista takaisin luonttoon Tollaset puristettu perien päälle suojaksi Tuohon raivattu paikkaa odottamaan 50mm2 johdonsidontakeskusta... ![]() - Lämppärin moottorin kanssa otettiin pari erää ja hopea Rangen lämppärille. Ilmaiseksi ei voittoa saatu, mutta verinaarmut on mukavampia kuin paleleminen talvella! FOT 2008 suditeltiin 35"+ poikien tukiautona Hämeenlinnassa ja seuraavana päivänä oltiin MAC:n hommissa... Sitten pidettiin kesälomaa ja vaihdettiin työpaikkaa, jolloin KEKSIN töistä kotiin tullessa uuden nimen Rangelle, kun (aikuisten oikeesti) kokeilin säädetyn, toimivan ja suhteellisen tehokkaan Rangen voimavaroja. Suhteellisen suuressa nopeudessa alkoi moottorista kuulua TODELLA voimakasta naputusta ja totesin pikaisesti, jotta MARGARIINI P...U!!!!! Ei muuta kuin tien pientareelle ja kansainvälinen "entarvitseapua" merkki ylös ja kuuntelemaan, jottei kiertokanki alkanut vaatimaan vapauttaan!! Kone paukkui voimakkaasti kaasuttaessa, joten venttiilikoneistossa vikaa --> ei muuta kuin hätämerkki alas ja happea pataan, ja auto verstaalle, jossa se nauttikin syyskoleudesta ja talvipakkasesta... ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- Viimeksi muokannut Mikki : 24.04.2009 23:22 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Auton hankintaan neuvoja | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 01.04.2007 15:28 | |
apuja suzukin jousten hankintaan.. | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.07.2006 20:45 | |
Kumpi gepsi? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 21.03.2005 07:38 |
Kumpi kone | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.06.2004 20:00 |
kumpi liittymä? | leivos | Helpdesk | 3 | 19.04.2004 08:46 |