![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
mun mielipide on (ja siis vain mielipide) että manuaali ja kok välitys 1:60 tai yli (liian kanssa pärjää aina).
perusteluiksi voisi laittaa että molempia olen kokeillut omissa. Ja automaagilla veto on sellaista "löysää" tai sitten tarvii olla todella rakennettu laatikko ja sit alkaa katoamaan automaagin mukavuuskin. Lisäksi automaagin veden kesto ja lämpö ongelmat alkoivat mua vituttamaan. Mun mielestä automaagilla tarvii olla enenmän tehoakin. Kytkin pelillä kun kykä on ylhäällä sulla on vetoa aina. Ja saa kätsysti pompautettua kykällä jos tarvii. Mut oikeesti nää on ihan sellaisia asioita että yks tykkää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas molemmista, neljäs isästä.... -sami- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään AMC 360 V8 + T-18 4v. manuaali | GPV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.03.2009 22:01 |
automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |