![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Äijät höpisee automaatin vedenkestävyydestä, moottoreihin ne rakentaa kaikenmaailman snorkkeleita ja akseleihin paineilmajuttuja, mutta mistäs sinne automaattiin muualta kuin huohotinreiästä pääsee vettä, vetää siitä letkun vaan tarpeeksi ylös. Niin ja kokonaisvälitys mun lelussa on n. 1:22, renkaat 39,5 ja moottorissa woimaa hieman enemmän kuin keskiverto peleissä, laatikon lämmöt nousee vain silloin kun joutuu matelemaan muiden perässä, heti kun saa kierrokset kohdalleen niin lämmöt pysyy kurissa. Ääni automaatille ja piste.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Paulin autosta en tiedä, mutta tossa mun keksinnössä tulee alkuun olemaan 3.06 x 1.96 x 4.56 = 27.3 kokonaisvälitys. Eli nuo on TH700 ykkönen, NP205 hidas puoli ja perän välitys. Ja rengaskoko ei vaikuta tuohon kokonaisvälitykseen.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|||
|
|||
![]()
toki sen ymmärrän ettei rengas koko vaikuta mutta ihmettelin kun osa sanoo kokonaisvälitykseksi 60-70 n.36" renkailla ja nyt 22-27 39,5" renkailla niin aika isolta erolta tuntuu.... mut maku asioita kai nämäkin
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ei ole alennusvaihdetta ollenkaan jakolaatikossa, th350 automaatin ykkönen muistaakseni 2,52 ja mogin akseleissa n. 8,8, tekee yhteensä n. 1:22 ja ei sovellu mihinkään hitaaseen hiipimiseen, turbiinin tartuntanopeus eli stallspeed on n. 3500rpm.
Kyllä se kokonaisvälitys saa olla lähempänä 1:50-60 (tai enemmänkin), varsinkin jos pitäis hitaasti kulkea pidempiä matkoja. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Eikä automaatti välttämättä tartte niin hitaita välityksiä ku manuaali. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
Aikasemmin ajattelin, ettei automaagi ole mun juttu. Nykyään kun tuos Suzukis on toi automaagi, niin en kyllä manuaalilla tahtois ajella mettis...
Hyvällä laatikkoöljyn lauhduttimella soveltuu mukavasti hiipimiseen. Joten ehdottomasti ääni atomaattilaatikolle. |
|
||||
|
||||
![]()
Nykyaan automaagi ja on nailla ajoilla huomattavasta parempi kuin manuaali
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään AMC 360 V8 + T-18 4v. manuaali | GPV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.03.2009 22:01 |
automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |