![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
sepäs tässä onkin että kunnei autoa ole diiselinä tietääkseni tehty ja 7.3 on vain F-250-> natikan painosta minulla ei ole mitään hajua mutta muistaakseni traktorin cumminsin kutvonen painaa 510kg ursusksen kutvonen 630kg ja letukan 6.2 V8 diesel oli muistaakseni 400kg paikkeilla :/ mutta mitä mahtaa olla foortin bensa kutvosen paino
F-250 on liian iso mun makuun :/ rupeaa näyttää siltä että ostetaan chevyn lyhyt hyttinen diisel avolava letukan neliveto on vaan aika eri kuin foortin neliveto ja pikku foortti korkeena paremman näkönen...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vähäpäästöisen dieselöinti | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 00:41 |
| Uaz dieselöinti | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.12.2007 08:25 |
| Hiluxin dieselöinti | muikku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.02.2007 10:41 |
| Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 | |
| Rangen dieselöinti. | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.08.2003 08:01 |