Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 30.03.2009, 19:32
JuHo^ JuHo^ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.02.09
Sijainti: Kalanti
Viestit: 41
Perusasetus

sepäs tässä onkin että kunnei autoa ole diiselinä tietääkseni tehty ja 7.3 on vain F-250-> natikan painosta minulla ei ole mitään hajua mutta muistaakseni traktorin cumminsin kutvonen painaa 510kg ursusksen kutvonen 630kg ja letukan 6.2 V8 diesel oli muistaakseni 400kg paikkeilla :/ mutta mitä mahtaa olla foortin bensa kutvosen paino F-250 on liian iso mun makuun :/ rupeaa näyttää siltä että ostetaan chevyn lyhyt hyttinen diisel avolava letukan neliveto on vaan aika eri kuin foortin neliveto ja pikku foortti korkeena paremman näkönen...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vähäpäästöisen dieselöinti Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 11 26.12.2007 00:41
Uaz dieselöinti Calmari Tekniikka & Jutustelu 10 19.12.2007 08:25
Hiluxin dieselöinti muikku Tekniikka & Jutustelu 4 13.02.2007 10:41
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39
Rangen dieselöinti. baxxter Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2003 08:01


Sivu luotu: 07:20 (GMT +2).