![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vai antautu levikkeet jo heti, nojeilit sitten kunnolla ![]() Ei ne minulla mitään virkkaneet, vaikka puihin nojailin jne, taisin ajaa helläkätisesti ![]() Mukavaa kateltavaa, kun noin autoa tehdään! Siis omaa vanhaa... -P-
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No eipä hätää, rälläkkä kätöseen ja pyöränaukkoja suuremmiksi, nyt ei enää pitäisi ottaa kumit kiinni ja levikkeiksi tulee parlokit niin ne kestääkin hiukan nojailla. Lukot on ihan kitkalukot ja nekin suoraan alkuperäisvalmistusmaasta. Tulee hyvä kun käyttää alkuperäisiä osia, heh heh.
|
||||
|
||||
![]()
Jumankekka, vielä isommiksi aukot
![]() Jouduit ilmeisesti jo sitä sisäpeltiäkin reeraamaan. ![]() Ihan lämmöllä kyllä muistan tilannetta vuosi sitten, kun koeponnistettin kisan reittejä ja samaan kohtaan, mihin leipoi Niva, leipoi myös Modi-luokan Berttakin. Ja sitä kun hain mönkkärin pois suolta, kun se hajosi... Oi aikoja, oi kulkuneuvoa ![]() -P-
|
||||
|
||||
![]()
Joopa kaaret on leikelty sisäpuoleltakin ja muotoiltu uudestaan jotta ei ottaisi enää kiinni. Etuiskarit pitänee vaihtaa pidempiin, nyt kun laitoin nuo korotuspalat sinne ylätukivarren ja yläpallon väliin niin jääpi omat iskarit lyhkäiseksi.
Että näin tälläkertaa ja päivittelen taas kunhan taas saan jotakin aikaiseksi, viimeistään kun on uusi väri päällä.
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on 850 volvon taka iskari edessä. Aika suoraan sopi ja on pituutta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Otetaanpas tätä ylöspäin ja kysellään NidZillan kuulumisia...
-P-