Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 15.03.2009, 20:11
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

No HehHeh...

Harvoin sitä on dokumenttejä tarvinnut esittää, kun on konetyyppi vaihtunut pienempitilavuuksiseen ja
vähemmän hevosvoimia tuottavaan moottoriin...
Paiino vähän kasvoi alkuperäiseen versioon verrattuna, mutta ei muuta oleellista.

Kait tuossa oli alunperinkin tehostettu ohjaus ja levyjarrut edessä & C200 perät molemmilla akseleilla?
Sellaiset on omassa -82 SD33 pätkässä, eikä tuohon pitkään -88 SD33T turbomalliin
ole muuta eroa kuin takaperä on H233 ja muutama lehti on enemmän takana.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
volvo c303 moottorin vaihto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 07.09.2008 16:08
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI Masu Tekniikka & Jutustelu 13 17.11.2007 00:12
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15
Kuorma-auton moottorin vaihto yms. Peltonen Tekniikka & Jutustelu 11 17.12.2004 10:49


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).