Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.12.2004, 17:53
Peltonen:n Avatar
Peltonen Peltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Pirkkala
Viestit: 135
Perusasetus

Kuorma-auton moottorin vaihto yms.


Jotta uusi harrastepeli (vm -61 Unimog 404 S) saisi jonkinlaisia suuntaviivoja, täytyypi esittää muutamia kysymyksiä:

-Sovelletaanko kuorma-autoihin samoja moottorin vaihtoa koskevia asetuksia, kuin henkilöautoihin?

-Onko työkoneeksi rekisteröimisestä päästy yksimielisyyteen, tai onko jollakulla oikeasti varmaa tietoa aiheesta? Lähinnä siis se käyttö muuhun kuin työhön liittyvään ajeluun kiinnostaa.

-404 Unimogin vaihteisto (6+2) ei Ämerikkalaisten foorumien mukaan kestä suuria tehoja tai jatkuvaa suurta nopeutta. Mikä mahtaa olla tässä tapauksessa suuri teho ja kuinka kauan/lujaa pitää ajaa ennen kuin laakerit kärähtävät?

-404 Unimog tietous kaikissa sen muodoissa kiinnostaa juuri nyt enemmän kuin koskaan. Vastaanotan kiitollisuudella kaiken mahdollisen (mielellään kirjallisen, esitelmänkin saa tulla pitämään) datan ko. ajokkia koskien. Korvaukset tulevat tietenkin olemaan tähtitieteelliset.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M/V: Linja/kuorma-auton nastarenkaat Hippo O/M/V Renkaat ja vanteet 0 02.01.2008 23:38
O:Kuorma-auton eturenkaat 10-11 x 22,5 Racingrabbit O/M/V Muut 2 17.05.2007 13:31
M:Kuorma-auton rengas 10x22,5 Racingrabbit O/M/V Muut 0 13.04.2007 10:23
Kuorma-auton penkit Shuttle Tekniikka & Jutustelu 2 12.04.2007 14:06
O:Kuorma-auton vaihtolavalaitteet Racingrabbit O/M/V Muut 7 11.10.2006 07:32


Sivu luotu: 04:29 (GMT +2).