Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   moottorin vaihto patrolliin (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57167)

JV73 13.03.2009 18:58

moottorin vaihto patrolliin
 
olisko kellään antaa vinkkiä mistä alkaa hakemaan vertailu tietoja pensa patrollin ja diisseli patrollin tekniikasta? leima setä laittoi muutos hommat "odotus" tilaan siksi aikaa kunnes keksin jotain vertailu tietoja ko. vehkeistä, niin ja kyseessä on 160 koppanen pätkä. Jos jollain sattuis olemaan vastaavan laisesta hommasta jo olemasssa olevia speksejä niin (korvausta vastaan) ilomielin otetaan apu vastaan.

Kartse1 13.03.2009 19:50

Tuosta nyt näkee ainakin alkuperäisen tekniikan eri vaihtoehdot.

- 2,8 ja 4,0L bensakoneet (tehoista ei tarkkaa tietoa, luokkaa 100 ... 130Hp)
- 2,8 ja 3,3L dieselikoneet (SD33T -moottorissa on 110Hp)
- Jarruosat pitäis olla samaa tavaraa molemmissa versioissa.

Tuo 4,0L bensakone olis valmis turbotettavaksi, kun puristussuhde näkyi olevan alle 8. 2,8:kin on alle 9.


http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=22501

Samsonite 13.03.2009 21:41

2.8 pensa mahto olla 129 hp.

JV73 15.03.2009 10:26

Inssi höpisi jotain myös jarruista ja jousista, mahtaakohan varaosa liikkeen luettelon kopio olla tarpeeksi luotettava verrokki? Kartse1:sen listan mukaan pitäis selvitä laatikko,perä ja moottori vaihtoehdot, kiitoksia. jos jotain vertailu pohjaa löytyy lisää niin kiitollisena otan vastaan.

bluevan 15.03.2009 11:38

Meilläpäin ainakin on kelvannut varaosaliikkeestä kopio ja siinä allekirjoitus/leima katsurille jarruista,ohjauksesta ja jousituksesta tekniikanvaihdoissa.

OT: Joko varapyöräteline ylimääräinen? :)

Kartse1 15.03.2009 11:58

Minkälaista Woimamyllyä olet sinne sovittelemassa?

Tässä lisää dokumentaatiota.

Etujousitus:

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23142


Takajousitus:

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23143


Jarrut:

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23144


Ohjaus:

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23145

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23146

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23147

JV73 15.03.2009 18:55

noniin, pitäis varmaan kelvata krantummallekin inssille... SD33t:n vaihdoin P40:sen tilalle, on muuten se pensa tekniikka myynnissä varaosissa. Bluevan vois vaikka soitella. 05060905 tai 0401865800.

Kartse1 15.03.2009 20:11

No HehHeh... :D

Harvoin sitä on dokumenttejä tarvinnut esittää, kun on konetyyppi vaihtunut pienempitilavuuksiseen ja
vähemmän hevosvoimia tuottavaan moottoriin... :)
Paiino vähän kasvoi alkuperäiseen versioon verrattuna, mutta ei muuta oleellista.

Kait tuossa oli alunperinkin tehostettu ohjaus ja levyjarrut edessä & C200 perät molemmilla akseleilla?
Sellaiset on omassa -82 SD33 pätkässä, eikä tuohon pitkään -88 SD33T turbomalliin
ole muuta eroa kuin takaperä on H233 ja muutama lehti on enemmän takana.


Sivu luotu: 09:42 (GMT +2).