![]() |
moottorin vaihto patrolliin
olisko kellään antaa vinkkiä mistä alkaa hakemaan vertailu tietoja pensa patrollin ja diisseli patrollin tekniikasta? leima setä laittoi muutos hommat "odotus" tilaan siksi aikaa kunnes keksin jotain vertailu tietoja ko. vehkeistä, niin ja kyseessä on 160 koppanen pätkä. Jos jollain sattuis olemaan vastaavan laisesta hommasta jo olemasssa olevia speksejä niin (korvausta vastaan) ilomielin otetaan apu vastaan.
|
Tuosta nyt näkee ainakin alkuperäisen tekniikan eri vaihtoehdot.
- 2,8 ja 4,0L bensakoneet (tehoista ei tarkkaa tietoa, luokkaa 100 ... 130Hp) - 2,8 ja 3,3L dieselikoneet (SD33T -moottorissa on 110Hp) - Jarruosat pitäis olla samaa tavaraa molemmissa versioissa. Tuo 4,0L bensakone olis valmis turbotettavaksi, kun puristussuhde näkyi olevan alle 8. 2,8:kin on alle 9. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=22501 |
2.8 pensa mahto olla 129 hp.
|
Inssi höpisi jotain myös jarruista ja jousista, mahtaakohan varaosa liikkeen luettelon kopio olla tarpeeksi luotettava verrokki? Kartse1:sen listan mukaan pitäis selvitä laatikko,perä ja moottori vaihtoehdot, kiitoksia. jos jotain vertailu pohjaa löytyy lisää niin kiitollisena otan vastaan.
|
Meilläpäin ainakin on kelvannut varaosaliikkeestä kopio ja siinä allekirjoitus/leima katsurille jarruista,ohjauksesta ja jousituksesta tekniikanvaihdoissa.
OT: Joko varapyöräteline ylimääräinen? :) |
Minkälaista Woimamyllyä olet sinne sovittelemassa?
Tässä lisää dokumentaatiota. Etujousitus: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23142 Takajousitus: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23143 Jarrut: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23144 Ohjaus: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23145 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23146 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=23147 |
noniin, pitäis varmaan kelvata krantummallekin inssille... SD33t:n vaihdoin P40:sen tilalle, on muuten se pensa tekniikka myynnissä varaosissa. Bluevan vois vaikka soitella. 05060905 tai 0401865800.
|
No HehHeh... :D
Harvoin sitä on dokumenttejä tarvinnut esittää, kun on konetyyppi vaihtunut pienempitilavuuksiseen ja vähemmän hevosvoimia tuottavaan moottoriin... :) Paiino vähän kasvoi alkuperäiseen versioon verrattuna, mutta ei muuta oleellista. Kait tuossa oli alunperinkin tehostettu ohjaus ja levyjarrut edessä & C200 perät molemmilla akseleilla? Sellaiset on omassa -82 SD33 pätkässä, eikä tuohon pitkään -88 SD33T turbomalliin ole muuta eroa kuin takaperä on H233 ja muutama lehti on enemmän takana. |
Sivu luotu: 09:42 (GMT +2). |