Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.03.2009, 19:50
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Tuosta nyt näkee ainakin alkuperäisen tekniikan eri vaihtoehdot.

- 2,8 ja 4,0L bensakoneet (tehoista ei tarkkaa tietoa, luokkaa 100 ... 130Hp)
- 2,8 ja 3,3L dieselikoneet (SD33T -moottorissa on 110Hp)
- Jarruosat pitäis olla samaa tavaraa molemmissa versioissa.

Tuo 4,0L bensakone olis valmis turbotettavaksi, kun puristussuhde näkyi olevan alle 8. 2,8:kin on alle 9.



Viimeksi muokannut Kartse1 : 13.03.2009 22:15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
volvo c303 moottorin vaihto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 07.09.2008 16:08
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI Masu Tekniikka & Jutustelu 13 17.11.2007 00:12
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15
Kuorma-auton moottorin vaihto yms. Peltonen Tekniikka & Jutustelu 11 17.12.2004 10:49


Sivu luotu: 03:33 (GMT +2).