![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
||||
|
||||
![]()
pistäkääs kuva siitä "uuni" rastista...
|
#177
|
||||
|
||||
![]()
Ottiko kukaa kuvaa siitä pienestä puu puuhastelusta kun Masa ja Jeepper nosti mut "donitsina" puuhun ...
Tapsa tais ainakin olla kameran kanssa siin... voisko sen kuvan saada näkyviin...? ![]()
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
#178
|
|||
|
|||
![]() helppooooooo
oltiin taas mukana mut jos tää meenee tohon et isolla autolla ei saa rastia niin ei tunnu kivalta! olin itse sitä mieltä yöllä että kaikki haidaan mut eihä me mahduttu sinne uunii milään. mut Kilpeläisen Jukka otti kuulemmasen kun oli ottanu pyörän pois. oneksiolkoon Jukalle tosta suorituksesta ps. teillä tais olla aika kiire!!!!! Huomasin et on se peto menee se sun appari. KYLSE ON HIENOO KATTOO KUN TIIMI TOIMII
|
#179
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Morjenz;540529]Ainoa miinus oli se, että kilpailunjohtajalta tulleessa tekstiviestissä kerrottiin tulosten julkaisemisen aikaistuneen klo 12.00. Viesti tuli 11.57 perille ja aateltiin, että palkintojenjako tilaisuus on normaaliin paperissa lukeneeseen aikaan (kun siitä ei viestissä sanottu) Ei sillä, ettäkö sieltä ois jotain kotiinviemiseks asti saanu, mutta ois ollu kiva kuunnella ja olla taputtamassa muille, jotka oikeasti osaa ajaa metsässä
![]() Olen pahoillani etten laittanut viestiin palkintojenjaon aikaa. Alkuperäisestihän tulosten piti olla esillä n. 13.00, ja virallisen protestiajan jälkeen, puoli tuntia, olisi ollut palkintojenjako. Päätin kuitenkin aikaistaa tuloksia koska pisteet oli saatu laskettua hyvissä ajoin ja porukka oli odottanut jo todella kauan kotiinpääsyä. Viestiin olisi saattanut mahtua myös noin kellonaika palkintojenjaosta, mutta voin myöntää ettei ollut älyä niin paljoa enää siinä vaiheessa että olisi sen muistanut siihen lisätä.
__________________
Anna Montenegro Off Road Club ry. #11 Viimeksi muokannut Anna : 08.03.2009 21:32 Perustelu: Fiksattu Quoten hakasulku |
#180
|
|||
|
|||
![]() KIVAA
JOS TUO LEIVINUNI OIS OLLU ISOMPI. NIIN OLTAS SE LJ SINNE AHDETTU MUT NYT KÄVI NÄIN. TÄÄ ON TOSI HAUSKAA VAIKKA EI KAIKKIA SAATU. MUT EI TOISETKAA LJ SINNE MENNY. KOLMESTI HAPELLA MUT EI!!!!
|
#181
|
|||
|
|||
![]() MIELIPIDE
OLI SE KILPELÄISEN APPARI HULLU JUOKSEE!!!!!
|
#182
|
|||
|
|||
![]()
Loistava oivallus järjestäjiltä tuo leivinuuni. Ei siis ihan aina ole autuus ja onni semmoinen 4 metrii korkee pyörillä kulkeva tornitalo...
|
#183
|
||||
|
||||
![]()
joo, ei päässyt lj.llä sitä leivin uunia hakemaan, vaikka on pitkä takaovi ja vinssattiin toisella autolla toiseltapuolelta. auto oli oli niin vinossa siinä, että oli ovi maksimaalisen pitkä ja takavalot painettiin rikki tunnelin reunoihin, mut ei sekään riittäny, reilu 5 senttiä jäi vajaaksi
|
#184
|
|||
|
|||
![]()
grazy ghosts x team 13 KIITTÄÄ. Ajoalueet oli ihan makeita ja uus autokin toimi ihan kivasti vaikkakin etulukko ei toiminut alunperinkään, ja sit ekalla vedolla narupoikki.,ei muutakun vaijeri takas kelalle ja menox.sit rupes menee kompuroita KOLMANNEN jälkeen päätetiin luopua lukoista,vedetään vanhaan malliin täyskaasulla ja vinsillä loput.no ajotyyli kostautui ja rupes renkaat tippuu vanteilta KOLME kertaa.no ei huolta lisää vauhtia vaan ,sit yhdessä pitkässä rinteessä MINIDISKO sammu eikä startaa ,akku tyhjä no oneex joku orkkisluokanPUNAINEN AVOSUITSA antoi virtaa peli tulille ja töx sammu sama uudestaan KIITOKSET kundeille siitä.no sammuhan se vielä kolmannenkin kerran.no ei hätiä härski lähtipummaa taas wirtaa ja joku kaveri MUSTALLA LJ:LLA sano antavansa virtaa KIITOS hänelle myos siitä ja taas pelit rokkaamaan ja kohti viimestä aluetta. Taka penki otti ansaitut unet olihan kundit juossu ihan h...na rinteitä ylös alas vaijerin kanssa.Lassin kanssa ruvetiin napsitiin pohjisen alueen rasteja ku vielä oli 4 tuntia dedlainiin.Aamu rupes valkenee ja itekin sai jotenkin taas lisä puhtia avo hakuulla oli helppoja rasteja ja suoria joskin aika jyrkiä vinssauksia KUNNES puheli soi kilpailutoimistosta huomenta olette tarvinut apuvirtaa joo kyllä KOLMASTI . muuten hyvä mut se vika kaiffari olikin ollut ratavalvoja ....palaverinpaikka ...no jatkakaa . Tunnin päästä taas puhelin soi kisa toimistosta huomenta , huomenta jury tuuminut ja päättänyt ULKOPUOLISENAVUN KÄYTTÖ tuomio kisasta diskaus eli hylky. ja kyllä rupes harmittaaaa.ei muutaku nokka kohti kisakeskust ja kotia.HAUSKAA OLI KUITENKIN JA HIENO KISA KIITOS JA KUMARRUS TEROLLE KOMPURASTA JUKALLE JA JYKLLE RENGASJUMPISTA ps JYKÄ suolla tavataaan pps JOTAIN UUTTA OPITTIIN TAAS AVUN ANTAJILTA PITÄÄ PYYTÄÄ HENKKARIT OTAA HUOLTOTILANTEESTA DIGIKUVIA .. Asia loppuunkäsitelty .MEIDÄN MOKA oulaisissa nahrään nyybinä minivesku PUNK'S NOT DEAD
|
#185
|
||||
|
||||
![]()
Mitä nyt voin Team Forestin puolesta sanoa (Standard 04), niin tavallaan vähän ilkiee kun noin 50 rastin kuvat ol hävinny kortilta jonnekin matkalla autosta kisakeskukseen. Kait ne ol korruptoituneet, kamera antoi jotain virheilmoitusta 'tiedot viallisia' tjsp. Jonkun verran paljon on tullu kuvattua, mutta tällästä ei oo kyä ennen käyny. Muutenhan kisa oli hieno, eikä nyt noikaan kuvat meitä nyt olis nostaneet tua häntäpäässä kuin pari sijaa, että sillai ihan sama. Ois tietysti ihan kiva ettei kävis jatkossa.
|
#186
|
|||
|
|||
![]() :D
Onnistuko harbor cruiserssitkin tulemaan ilman peräkärriä maaliin?
![]() |
#187
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos Anna ja koko Montenegro, kilpailijan kannalta hienosti järjestetty tapahtuma kaikin puolin, yleisökin varmasti tykkäsi. Kilpailukeskuksessa oli hyvännäköinen kioski ja hyvät oli kioskin eväätkin
![]() Meidän kilpailu hiipui loppua kohti. Käsijarrukahva repesi kilpailun alussa mutta sen kanssa opittiin elämään. Epäonni osui meidän kohdalle pohjoisella alueella puolen yön jälkeen, paljon oltiin vinssailtu sekä loivia siirtymiä että jyrkkiä kallionousuja kun etuvinssi horsepower ei enää vapauttanu jarrua aukipäin ja autosta hävis sähkö kun yritettiin päästä alaspäin. Ei paljoo naurattanu kun auto oli korkealla kalliolla (tais olla "kotkanpesä"), vinssi kireällä ja moottori sammunut. Vedettiin takavinssin vaijeri akselien alta eteen ja yritettiin löysätä etuvinssiä mutta ei ollu akussa senkään vertaa latinkia. Tunkin avulla sitten nitkutettiin autoa sen verran eteenpäin että saatiin etuvinssi vapaaksi. Takavinssi suostui vielä valuttamaan autoa alaspäin, muutamaan kertaan kiskottiin keulaa tunkin kanssa sivuttain kun ei ollut enää kaukana auton kääntyminen sivuttain mäessä =varma kaato. Ystävällinen modipoppoo kiskoi meidän auton kuoppaan, kuopasta pois ja käyntiin ![]() Jälkeenpäin ajatellen työmäärän optimointi meni ihan nappiin, 11 pisteen kaulalla saatiin 4. sija ja palkintopallille olis saanu vinssailla tosissaan aamuun asti. ![]() Jätetään kuitenkin muistoksi muutama ajatus rasteista. Leivinuuni oli hauska ja kekseliäisyyttä vaativa mutta ei kovin tasapuolinen jos pitää ruveta jo autoa purkamaan osiksi. Onneksi sillä rastilla ei nyt taidettu kuitenkaan ratkaista voittajia mutta kaukana sekään tilanne ei ollut. Ongelma tulee silloin kun kärki ehtii kerätä kaikki rastit, hieno yleisörasti muuten. Toinen juttu vaarallisista rasteista. Melkein otettiin vahingossa vaarallisia rasteja kaarettomalla autolla kun rasti ei näyttänyt vaaralliselta ja oli helposti haettavissa. Sensijaan oli monta muuta vaarallisempaa rastia, mm. pohjoisen alueen kalliojyränneroikotukset pelotti oikeasti. Kehitysideoita: tarkempaa harkinta rastien luokituksiin ja korostetummat merkinnät rastilistoihin (eri värejä oziin jne). Tottakai kehitysidea on myös ne kaaret omaan autoon, saati turvavyöt ja järjenkäyttö ![]() Terveisin S11 PäHäMa Suzuki. |
#188
|
||||
|
||||
![]()
Muutama kuva perjantailta...kun viittoiltiin autoja ahkerana parkkiin..
![]() |
#189
|
||||
|
||||
![]()
Muutama kuva lauvantai illalta: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1431
|
#190
|
||||
|
||||
![]()
Ja muutama lauantailta...kun oltiin vain yleisönä..
![]() |
#191
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
#192
|
||||
|
||||
![]()
Hihii..
Erittäin hauska reissu takana. Filmiä tuli n. 3 tuntia plus sitten saahaan lisämatskua n. tunti. Äijäversio tulee mylpyn serverille. Järjestelyt toimi todella hyvin kun saavuttaessa eka kerran varikkoalueelle Arska osasi ihan heti kertoa missä lähin baari sijaitsee!!! ![]() |
#193
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toki onhan se auto pois saatava,mutta tässäkin tapauksessa olis pojat voinu ettiä ja odottaa toista autoa. T.Ipe Viimeksi muokannut Ipe64 : 09.03.2009 08:02 |
#194
|
|||
|
|||
![]()
VooDoo Racing Team
ps: Tero vien ton sun vinssin tonne offivarusteeseen tiistaina Kiitos vielä kerran[/QUOTE] (P03)JOO KYL MAASTOAUTOILU on mukavaa! mitä jäi käteen keskeytys ! ekalla siirtymällä. Lainattiin vinssi,kompura,tietokone ja lopuks käsi poikki Paluu matka alkoikin hyvissä ajoin ja naureskellen ku tuli heti nautittua "pari" rohkasevaa paikallisessa ja ehkä yks tai kaks viel varuiks matkalle kotiin No kuis kävi lompakko jäi huolto-autoon ja kuorkista nafta loppu onneks TB yrittäjä ymmärti mua ja meidän tarpeet ja saatiin tankki täyteen. pojatkin muisti käydä kuittaamas laskun seuraavana päivänä.(kiitos veskulle ) No homma jatku noin 50 Km kunnes tien poskessa army henkinen proto sisu eturengas puhki ei ukkeli(tais olla joku olli) ehtiny kissaa sanoa ku rengas oli vahdettu ja kamat pitkin motarin vartta eihän siihen tarvittu ku lifti,kaks kantoo,tunkki viis äijää ja 3.8m ramppi ja muutama olut luulimme retkemme päättyneen koska seuraava pysäkki olisi terolle no sinnehän me päästiinkin mut pihalla tero nous mannin lavalle ottamaan laukkua LJ:iistä ja VOI Vi..u lava jääs ja kaatu laitaavasten kasi tietenkin välissä Matka ei päättynytkään Hyvinkäälle mars mars. nopeutettu loppu versio käsi kipsii la-su yönä 2 kertaa su päivällä 1 kerta ma leikkaus 1-2 kertaa Loppu kruunas ton reissun paskan maku jäi !! ONNEA Kaikille voittajille ja maaliin tulleille !! TV: ISO vaalee Tirkmacine |
#195
|
|||
|
|||
![]()
Muuten ihan ok reissu...mitä nyt huolto-autosta laturi meni la-su yönä.
Muutama rasti jäi jätkiltä hakematta vinssin toteutus mokan takia, joka piti hoitaa ennen kisaa mut...mut...mut...eli ei voinut vinssata ulospäin, vain vapauttaa... Team VolDis Finland -Mika- |
#196
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos järjestäjille hyvästä kilpailusta ja vaivannäöstä Suzukin simpukan löytämiseksi. Ja löytyihän sellainen.
Kilpailu lähti ihan hyvin käyntiin vaikka olikin ruuhkaa. Ensimmäisellä rastialueellamme ehdimme keräämään melkein kaikki rastit ennen kuin Suzukin ohjausimpukka hajosi. Orkkissimpukoita ei kukaan koskaan ole rikkonut paitsi Kankku ja Pete varovaisella ajollaan niin ei sellaista sitten kenelläkään mukana ollut. Monet käyttää kuullemma jotain ihmeen ohjaustehostintakin joista tällainen maalaispoika ei ole kuullut kuin juttua. Kilpailukeskukseen päästiin ajamalla. Pienellä odottelulla saatiin Tiipeltä numero jossa oli simpukka ylimääräisenä. Ainoa ongelma oli että se piti hakea Kotkasta. Huoltohan meillä oli aina paikalla kun itsekkin olimme koska huolto olimme me. Käytiin sitten lainanavigaattorilla eksymässä Kotkan keskustan vilskeeseen. Noin 5 tuntia meni simpukanvaihtoruljanssiin joka tarkoitti käytännössä yhtä rastialuetta. Loppu ilta ja yö menikin ilman suurempia ongelmia vaikka Suzukin käynti ei ollut ihan sellaista kuin olis voinut olla. Kiitos Kesikselle hyvästä suunnistuksesta ja köydenvedosta, Baxxterille ja Veejiille myötäelämisestä ja itselleni räikkä Warnin ostosta. Marko / S18, Team Auto 10 |
#197
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Vanha viidakonsanonta; mielipiteet on ku persreijät, jokaisella on oma. --------- "Minä menen nyt, sanoi Krapula. Kysyin, etkö jäisi yöksi. Krapula vain hymyili ja sanoi: "Me tapaamme vielä". --------- Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. |
#198
|
||||
|
||||
![]()
M12 Harbor Cruisers Trailer Team kiittää järjestäjiä sekä kanssakilpailijoita, kivaa oli.
Ihme ja kumma rangerooveri ei juurikaan oireillu kisan aikana, vaikka ei ollut edes huoltoa mukana; 2kpl vilkun sulakkeita ja 2kpl työvalokatkaisijoita meni oikeen rikki. Takavinssi jumittui kerran ja piti naru puukottaa poikki. Takana alatukivarsissa ainakin toisessa on näköjään huono pusla ja muuten kuin asfalttitiellä oli oikeen mielenkiintoinen nelipyöräohjauksen tunne. Peltitöitäkin joutuu tekemään, takakulma raapaisi korsun seinään ja meni parikyt senttiä sisään. Sitte kun kerran päästi kartturin rattiin, turmeli se toisen etulokasuojan lähes korjauskelvottomaan kuntoon. Saattoi vaikuttaa että ohjeistin vinssaamaan autoa kyljellään pois rastilta 140. Öljynpaineet oli jyrkissä ylämäkivinssauksissa hukassa ja välillä kireä foffimoottori pyöri väärinpäin pikkuykkösellä kun koitti vaihteen varaan jättää rastille ![]() Kolme keskimmäistä aluetta tuli kerättyä kokonaan lukuunottamatta sitä leivinuunia. Grillailtiin rauhassa makkaraa, seurattiin remonttia ja kisakeskuksessa käytiin kahvit juomassa, eli ei hirveitä kiireitä pidetty. Viimeisenä suunnistettiin pohjoiseen, siellä innostus pikkuhiljaa hiipui siinä neljän ja kuuden välillä. Kaikki energia meni varmaan suzukien ihailemiseen, kun niitä kävi sieltä metsästä keräämässä ![]() Oli kyllä mielenkiintoista hinailla toista autoa siellä pohjoisimmalta alueelta kisakeskukseen. Lumisella tiellä ylämäissä meinas pito loppua kesken vaikka otti jonkin verran vauhtia ja lukot päällä veteli. Seuraavalla osuudella osittain sulat ajourat ja polanteet aiheuttivat hieman vetelyä ja nykimistä pidon hävitessä aina joltain pyörältä. Olisko muuten mahdollista saada tuloksien yhteyteen joukkueiden henkilömäärä? EDIT: Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut baxxter : 09.03.2009 09:55 |
#199
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas tähän vähän meidänkin tarinaa kun muutkin kertoilee:
Mites kutes... sijoitus 16. eli 1 cuppipiste takataskussa. Ja oikeastaan POORin ansiosta. Meillä meni korjaamohallissa 5 tuntia kaikkinensa. Vinssin rullakita repes irti ja samalla vaijeri poikki ekassa vinssauksessa. Samalla vinssipetikin osittain repes irti. Se korjattiin ja hitsattiin suoraan runkoaisoihin kiinni. Toimi loppureissun loistavasti. Etuarbbi lakkas toimimasta vuodon vuoksi. Kaitsun ohjeilla saatiin toimimaan. Arbin sähköt hävis mutta löydettiin viallinen liitos. Lämpöongelmia oli kun flektit ei aina pelittäny niinkin piti. Joko lähti releeltä piuha irti tai sulakerasia löystyi..näitä molempia vuoron perään. Koneessa oli enemmän ja vähemmän käyntiongelmia koko kisan...Kaitsun ohjeilla opittiin säätämään jakajaa sillain että 3 h tais toimia niinkuin piti...lopuksi alkoi snorkkelista kuulua kauhea naputus joka sitten sekoitti lopunkin käynnin, hyvä kun päästiin takaisin kisakeskukseen...kone kaput...Ajoaikaa olisi ollut vielä 3 tuntia...vaihdelaatikosta hävisi pakki, kisa-alueella korjailtiin Mikki3011:n ohjeilla ja painuttiin korjaamohallille... POOR (jaakko) ei luovuttanut vain kaivoi vian esiin... tämä salamakäsi joka vaihteita vaihtaa oli saanut pakin siirtäjän hahlosta putkisokan poikki...no POOR näppäränä poikana vaihtoi sokan ja taas pakki löytyi... samalla laatikkoon tiputettiin vähän ylimääräisiä jousia...ei ajossa ainakaan pahasti rutissut ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#200
|
||||
|
||||
![]()
Ptäähän sen hokkasen jollain ylimääräinen energia purkaa pois toi juoksu on sille hyväksi eikä sitä väsytä kerkes baariin vielä istumaan pilkkuun asti .
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
Lost in Eksytys, eli hukkunutta ja löytynyttä | Kentsu | Tapahtumat | 32 | 02.03.2008 17:34 |
Offivarusteen sivuista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 14.01.2008 20:53 |
Offivarusteen Xenonvalot! | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.06.2007 18:25 |
America LOST to Iraq in Pentagon wargame | MäIte | Terrorism | 0 | 01.02.2003 17:18 |