![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
S _ IG | |L tämä siis johtojen puolelta katsottuna, ei liittimien. S=jännitteen säädin, suoraan akkuun tai main relaylle IG= heräte L= latauksen merkkivalo mutterin alle tuleva johto kans akkuun. merkkivalo kytkentään näin. latausvalon "kautta" kytketään virta tuohon ällään, eli virtalukolta virta lampulle ja "maadoitus" laturin kautta. takista onko sun laturissa tuo liittimien nasta järjestys sama. joisaki toyotan latureihin on tarralappuun laitettu nasta järjestys. 2E laturissa on sisäinen säädin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kiitos jake74 sain laturin kytkettyä, tosin se ei toimi ,mutta oli se pimeenä jo silloin kun oli corollassakin paikoillaan.
Navat sain käännettyä tänään. Kone vuotaa öljyä kampiakselin stefasta ja vesipumppu vuotaa, samoin vaihdelaatikon vetarinstefa vuotaa. Osat on jo tilattu ja tulee ensiviikolla. Tehostimen pumppu pitäisi sovittaa koneeseen . Jakolaatikon kiinnitystä pitäisi parantaa kun heiluu ihan hulluna ,kumityynyt entiset. Simpukkaan pitäisi isontaa kiinnitysreijät ja laittaa läpipultit kun metriset pultit korkkas tuumasissa reijissä Panharttia pitää vähän siirtää kun ottaa raidetankoon nyt kun navat on käännetty. Jarrutkin pitäisi saada kuntoon ,putkia ostaa. Konepeltiin pitäisi laittaa jotkut hakaset kun alkuperäinen lukkosysteemi lähti syylärin tieltä pois. +kaikenlaista pikkuhommaa. Niin ja vois sitä koria maalatakkin vähän ennenkuin korjatut kohdat ruostuu uudestaan puhki Viimeksi muokannut jampeli : 07.03.2009 11:00 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kuvia ei ole ,mutta sain ohjaustehostimen pumpun paikoilleen yms kaikkee näprättyä.
Mikä mahtaa olla vikana kun tehostus toimii hyvin tyhjäkäynnillä ,mutta kun vähänkin laittaa kierroksia lisää niin ratti vetää ihan raskaaksi? Pumppu on mazda 626sesta omalla välityssuhteellaan ja simpukka chevy blazerista. Voiko letkut olla väärinpäin simpukassa vai eikö toimisi sitten olleenkaan? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kumminpäin ne letkut sulla on siinä?...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Letkut on samalla lailla kun tässä kuvassa ,eli paluu siinä letkussa jossa klemmarit. Toisinpäinkin kokeiltiiin ja tuloksena oli että rattiakselilta lensi stefa irti ja öljyt lattialle.
![]() Kierroksilla ei toimi tehostin vieläkään yhtään , voiskohan mazdan pumpussa olla jokin ylipaineventtiili ja se aiheuttaa tuollaista ? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
kauheen huonosti löytyy noita tietoja pumpuista, letukan orggis pumppu tekee jotain 56l minuutissa @5000rpm... semmosen tiedon löysin, painetta en vielä mistään... ja jossain puhuttiin 2.6gallonasta minuutissa (10l) tolle simpukalle, mutta edelleen, se paine...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Vahva veikkaus että mazurkkan pumpussa ei tuotto ja paine riitä tohon simpukkaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki projekti (Uutta konetta?? Flippikeula? ja purettu..) | fopa | Maasturiprojektit | 215 | 02.04.2013 21:08 |
| Myydään Suzuki Sj Projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2008 21:41 |
| vihree vessa eli 1973 Range Rover | sippis | Maasturiprojektit | 24 | 07.04.2008 09:31 |
| Suzuki projekti | ZeiZei | Linkit | 5 | 04.06.2004 15:44 |
| M: Suzuki projekti | uni | O/M/V Muut | 0 | 18.03.2004 21:35 |