![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() vastaan jampelin puolesta, että tulipelli olis pitäny siirtää kun jakaja on kannen päässä. ja takaa kaikki lämppärin kennot yms pois, ja se sähköjen miettiminen, pensapumppu. ja oli se konepakettikin aika levee ja korkee sen etuvedon laatikon kans, ja starttikin oli typerästi siinä lootan päällä tiellä. se kone kyllä tuntu aika arjyltä nyky autoihin verraten. olis tullu siitäkin taas sellanen pähkinän särkijä. siitä on jo jampelilla kokemusta mitä tapahtuu vaihdelaatikoille jos kone teho nelinkertaistuu.... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() on noita tehty takaveto asennuksena jo montaki ![]() tossa on mun auto KE70 corolla ja 3S-FE kone esim. http://img156.imageshack.us/my.php?i...okuu001fo0.jpg http://img156.imageshack.us/my.php?i...okuu005fi4.jpg Viimeksi muokannut jake74 : 02.02.2009 18:24 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ei olisi ensimmäinen pikkukone toi corollan 1.3 mistä toi naapuri löytää riittävän tehon....
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole paljoakaan tapahtunut vähään aikaan kun on ollut keuhkokuume ja korvatulehdus molemmis korvis. Tänään sai kuitenkin ohjausta vähän valmiiksi.
Ohjaustehostin ja high steer ohjausvarret. Kardaanin sovitepalatkin on valmiina. Simpukan kääntövarresta tuli niin lyhyt että joutu laittaan raidetankoon ohjausvarsi kiinni että kääntyy täydet. Tuli kuitenkin hyvä. Navat pitäisi vielä kääntää. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
High steer ohjausvarret kun vaihoit niin vanhat jäi ylimääräisiksi ? Kiinostaisko vaihto toyotan ohjaus / rairetankoon ?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() projekti
ajan ja miettimisen kanssa tulee hyvä suikka
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kone paikoillaan. Tasauspyörästö kempattuna.
Huonoja kuvia. Vaihteistojen välisestä akselista tuli aika pitkä ,73 cm Tänään tuli sitten ensimmäiset testiajot suoritettua. On se kyllä aika kamala ajaa noilla olkatapin asennoilla ja ilman iskareita. Vaihteet tuntuu ihan sopivilta , nopeen puolen nelosella menee jotakuinkin samaa vauhtia kuin normi henkilöauto ykkösellä. Hidas puoli onkin sitten hidas. Rumakin vielä: Vielä on paljon hommaa mutta on sentään jo ajokuntoinen. Viimeksi muokannut jampeli : 04.03.2009 22:32 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki projekti (Uutta konetta?? Flippikeula? ja purettu..) | fopa | Maasturiprojektit | 215 | 02.04.2013 21:08 |
Myydään Suzuki Sj Projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2008 21:41 |
vihree vessa eli 1973 Range Rover | sippis | Maasturiprojektit | 24 | 07.04.2008 09:31 |
Suzuki projekti | ZeiZei | Linkit | 5 | 04.06.2004 15:44 |
M: Suzuki projekti | uni | O/M/V Muut | 0 | 18.03.2004 21:35 |