Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2009, 20:34
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Miltä toi välitetty pakki tuntuu,onko liian lyhyt?

__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.03.2009, 21:22
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Täähän voipi pian olla aika pirun menevä laite! Kun miettii että maavaraa löytyy ja välitykset on nyt hyvät ja ei paina paljoa ja lukot on kohta molemmissa akseleissa Ois hauska nähdä mihin tämä pystyy!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.03.2009, 21:28
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rausku4x4 Näytä viesti
Täähän voipi pian olla aika pirun menevä laite! Kun miettii että maavaraa löytyy ja välitykset on nyt hyvät ja ei paina paljoa ja lukot on kohta molemmissa akseleissa Ois hauska nähdä mihin tämä pystyy!
Joo autosta voi tulla ihan menevä laite, kuskin pitää vielä treenata Jos Jyvässeudulla ajoja on, niin eiköhän niihin tule osallistuttua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.03.2009, 21:24
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä Näytä viesti
Miltä toi välitetty pakki tuntuu,onko liian lyhyt?
Lyhythän se on, samaa luokkaa 1.vaihteen kanssa. Jos pakilla aikoo antaa happea ja puhdistaa renkaat, niin pitää kyllä vaihtaa pitkälle puolelle.
Taitaa olla ainut huono asia hitaissa välityksissä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.03.2009, 21:30
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JER81 Näytä viesti
Lyhythän se on, samaa luokkaa 1.vaihteen kanssa. Jos pakilla aikoo antaa happea ja puhdistaa renkaat, niin pitää kyllä vaihtaa pitkälle puolelle.
Taitaa olla ainut huono asia hitaissa välityksissä...
Huomasin kanssa kun räppi suskaan duunattiin "tossu"välitykset jakolootaan.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2009, 12:30
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Mitäs tuo jakolaatikon vaihto vaikutti maantievälityksiin?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2009, 19:20
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gikseri Näytä viesti
Mitäs tuo jakolaatikon vaihto vaikutti maantievälityksiin?
Jimnyn jakolaatikon nopean puolen välitys oli 1,63:1 ja nyt vaihdetussa samurain laatikossa 1,70:1.
Käytännössä en huomannut mitään eroa maantiellä ajossa laatikon vaihdon jälkeen, tai no samurain laatikko ulisee enemmän.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.03.2009, 18:30
JER81:n Avatar
JER81 JER81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.05.07
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 162
Perusasetus

No niin tulihan siitä Jimnystä ihan oikea NELI-veto!

ARB:n paineilmalukko löysi tiensä myös etu-akseliin.

Homma tuli aloitettua nostamalla etu-akseli pukkien varaan ja laskemalla öljyt pois perästä.



Jarrusatulat ja napalukoille menevät alipaineletkut irti.



Alipaineputki-hässäkkä irti akselista.



Kääntöpallon tiiviste ja renkaat irti.



Sitten vaan ohjausvarsi ja raidetanko, sekä olkatapit irti, jonka jälkeen koko napa-paketin vetoakseleineen pystyi vetämään irti tasauspyörästöstä ja akselista.



Tämän jälkeen tasauspyörästö irti akselista ja pöydälle levälleen.







Liitin paineilmaa varten.





Laakerit ja ratas kiinnitetty lukkoon.



Perän "laakeripesän runkoon" piti jyrsiä kolo kupariputkea varten.



Paineilmaholkki ja putki paikoillaan.



Etuperä paikoillaan.




Taas yksi kohta suoritettu Jimnyn TO DO- listalta, mitähän sitä seuraavaksi keksisi...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.03.2009, 09:39
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

Seuraavaksi saat rueta vaihtelee vetoniveliä oikeen urakalla
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:17 (GMT +2).