![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mitenkäs muuten leimasetä suhtautuu näihin nylon palikka korotuksiin?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
hattu nousee kyllä täälläkin!. mukavaa katsella kun joku viitsii tehdä kaiken niin huolellisesti ja siististi
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Talvilomaviikko takana ja osa siitä tuli vietettyä Jimnyn parissa.
ARB- paineilmalukot saapuivat ja niiden asennus tuli aloitettua venttiileistä sekä kytkimistä. Jarrukilpi/napa/vetoakseli- paketit pois ja perämurikka pöydälle. Perän laakerit ja lukitusrenkaat Reiän teko paineilmaliitintä varten. Ensin 11.2mm reikä ja siihen 1/4" NPT kierre. Ratas ja lukko naitettu yhteen. Paineilmaholkki ja putki taivuteltu muotoonsa. Välys säädettiin 0,12 (valmistajan suositus 0,1-0,2) Sitten vaan taka-akseli kasaan ja paineilmaputki kiinni. Testiajossa huomasi kuinka pelkkä takalukko toi autolle aivan uuden luonteen etenemisessä ![]() Etulukon asennukseen palataan myöhemmin... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
että etu lukon saa kytkettyä myös ilman takalukkoa meitin kulkineessa huomattiin ero vasta kun takalukko kajahti ja oli pakko 1/2raajärven kisasta ajella pelkällä etulukolla. eikä takalukon puuttuminen vaikuttanut pahemmin etenemiseen
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#6
|
|||
|
|||
|
homma sitko lukot suomesta vai ulkomailta
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lukot tuli Cros4WD:n kautta Australiasta.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Kiitti vinkistä! Täytyy miettiä jos muuttaisi kytkentää.
|