Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.02.2009, 20:33
jiikoo jiikoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.01.08
Sijainti: vihtijärvi
Viestit: 99
Thumbs up

projekti


ajan ja miettimisen kanssa tulee hyvä suikka

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.03.2009, 21:21
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Kone paikoillaan. Tasauspyörästö kempattuna.

Huonoja kuvia.



Vaihteistojen välisestä akselista tuli aika pitkä ,73 cm


Tänään tuli sitten ensimmäiset testiajot suoritettua. On se kyllä aika kamala ajaa noilla olkatapin asennoilla ja ilman iskareita. Vaihteet tuntuu ihan sopivilta , nopeen puolen nelosella menee jotakuinkin samaa vauhtia kuin normi henkilöauto ykkösellä. Hidas puoli onkin sitten hidas.
Rumakin vielä:


Vielä on paljon hommaa mutta on sentään jo ajokuntoinen.

Viimeksi muokannut jampeli : 04.03.2009 22:32
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.03.2009, 10:01
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Minkälaisen vaihdekeppi systeemin rakentelit?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.03.2009, 13:10
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Joko Pääsiäiseksi nipussa sen verran,että nähdään tosi toimissa Ranchin perinteisellä ajopäivällä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.03.2009, 18:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Joko Pääsiäiseksi nipussa sen verran,että nähdään tosi toimissa Ranchin perinteisellä ajopäivällä?
Voi ollakin ,mutta on siinä vielä pirusti hommaa ja kaikkee säätämistä eikä kyllä taida olla maastorenkaitakaan siihen mennessä kun ei budjetti tahdo antaa myöden.

Vaihdekeppivivustot tuli corollasta vaijereineen päivineen.Oli helppo laittaa kun on vaijerilla.
Illalla tulee kuvia kunhan pääsee eka töistä pois.

Jos joku osaa kytkeä corollan laturin niin apua kaivattais. Latausjohto menee akulle ja sitten on 3 johtonen liitin josta yksi menee myös suoraan akulle, jäljelle jää ohkanen musta johto ja paksumpi keltainen ,mihkä ne? ,toinen ilmeisesti merkkivalolle?
Laturi on Ilmeisesti kuitenkin sisäisellä säätimellä?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2009, 20:11
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti

Jos joku osaa kytkeä corollan laturin niin apua kaivattais. Latausjohto menee akulle ja sitten on 3 johtonen liitin josta yksi menee myös suoraan akulle, jäljelle jää ohkanen musta johto ja paksumpi keltainen ,mihkä ne? ,toinen ilmeisesti merkkivalolle?
Laturi on Ilmeisesti kuitenkin sisäisellä säätimellä?
onko se mistä corollasta?
ite oon kytkenyt 2E moottorin laturin dx corollaa ja siittä on kytkentäkaaviot fintoysin sivuilla. pitää ettiä ne ku ne on muistaakseni kerhon sisäpiirin sivuilla ni et nää niitä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2009, 20:18
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

On juurikin tuo 2E moottori.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.03.2009, 23:00
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jake74 Näytä viesti
onko se mistä corollasta?
ite oon kytkenyt 2E moottorin laturin dx corollaa ja siittä on kytkentäkaaviot fintoysin sivuilla. pitää ettiä ne ku ne on muistaakseni kerhon sisäpiirin sivuilla ni et nää niitä.
löysin tälläsen kaavion

S
_
IG | |L tämä siis johtojen puolelta katsottuna, ei liittimien.

S=jännitteen säädin, suoraan akkuun tai main relaylle
IG= heräte
L= latauksen merkkivalo
mutterin alle tuleva johto kans akkuun.

merkkivalo kytkentään näin. latausvalon "kautta" kytketään virta tuohon ällään, eli virtalukolta virta lampulle ja "maadoitus" laturin kautta.

takista onko sun laturissa tuo liittimien nasta järjestys sama. joisaki toyotan latureihin on tarralappuun laitettu nasta järjestys.

2E laturissa on sisäinen säädin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki projekti (Uutta konetta?? Flippikeula? ja purettu..) fopa Maasturiprojektit 215 02.04.2013 21:08
Myydään Suzuki Sj Projekti Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 20.09.2008 21:41
vihree vessa eli 1973 Range Rover sippis Maasturiprojektit 24 07.04.2008 09:31
Suzuki projekti ZeiZei Linkit 5 04.06.2004 15:44
M: Suzuki projekti uni O/M/V Muut 0 18.03.2004 21:35


Sivu luotu: 13:47 (GMT +2).