Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 31.01.2009, 21:52
Autonosturimies Autonosturimies ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 54
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti

Nyymille: Jos lukko puristaa vain muttereiden puolelta ja oletetaan, että se irtopää hiihtää niin miksi sitten muttereiden pitää olla pitkän vaijerin puolella? Eikös irtopään puoli olisi parempi? Ja miten ihmeessä se puristus tulee vain sinne muttereiden puollelle?
Miten tämän nyt selittäs...kuvasta huomaat ,että tämä U-lenkki on paljon kapeampi kuin tämä "kaulus" joka on muttereiden puolella.Toisin sanoen , kauluksen tartunta-ala on suurempikuin U-lenkin. Nyt en ihan tarkkaan muista mutta jotenkin näin meni: Tähän lyhempään vaijeriin kohdistuu suurempi vetovoima kuin koussislta vinssille menevään vaijeriin. Tämän takia köysilukko pitää olla "oikeinpäin"...

Viimeksi muokannut Autonosturimies : 31.01.2009 22:34
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sähkövinssin vaijerin kiinnitys Paavo Tekniikka & Jutustelu 14 29.11.2011 21:48
miten tv-vaijerin kiinnitys 350dx:n päällä Tekniikka & Jutustelu 1 07.11.2007 19:42
Vaijerin kiinnitys rumpuun, ABT 8000?? Revolver Tekniikka & Jutustelu 11 15.02.2005 08:06
vinssin kiinnitys?! las-c Tekniikka & Jutustelu 38 04.01.2005 20:17
vinssin vaijerin jatke.. Tekniikka & Jutustelu 0 24.05.2003 21:47


Sivu luotu: 10:45 (GMT +2).