![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() laitoin sulle tekstarina sen kaverin numeron jolta löytyy niitä veivin laakereita
|
|
||||
|
||||
![]()
veikataampa että ykkösen ylin männänrengas poikki ja jämät männänpäälä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
muistaakseni ebaysta semmonen myyjä ku roodogs tai jtn, saa kohtuu hintaan ylikoko mäntiä, tojotalla taitavat olla ~400e kipale...
|
|
||||
|
||||
![]()
http://stores.ebay.com.au/ROODOGS-4W...QQftidZ2QQtZkm
sieltä vaan selaamaan ja varmasti halvemmat kun toyjota liikkeessä.soita ja kysy siltä kaverilta jonka numeron eilen laitoin tiiä vaikka sieltäkin löytys. ja tiiä vaikka jotain vinkkiä löytys tilauksen suhteen kans |
|
||||
|
||||
![]()
joo no nyt olen sit tuonkin ihmeen nähnyt kun isot pojat pelottelee just tuosta oireesta
|
|
||||
|
||||
![]()
tuleeko tuossa sarjassa niinkuin kuvassa näkyy putket ja mikähän on loppu hinta suomessa. http://cgi.ebay.com.au/LANDCRUISER-1...3286.m20.l1116
|
|
|||
|
|||
![]()
mitä itte olen ausseista tilannu tavaraa niin hinnan saa kertoa kahdella kun otetaan huomioon rahdit ja tullit. Ja tuon kun muuttaa euroiksi niin muuntokurssi on tasan 0.5 eli juurikin tuon 1275 vois maksaa euroina...
mutta on tietenkin tapauskohtasta miten rahdit yms. menee,voi olla paljon halvempikin
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis ollu tuokin edessä jos en olis kk- laakerien vaihdossa jo uusinut
![]() hj jossa kilsoja 450tkm männillä olis ajanu enää maks 50tkm, mut yks laakeri kerkes ensin-- |
|
||||
|
||||
![]()
tältä näytti laakerit kyllä ne oli vaihettu niinkuin moottorin myyynyt henkilö sanoi
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuvia.. | heikki40 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 19:39 |
kuvia | patukka | Chit-Chat | 1 | 20.08.2006 11:07 |
Kuvia | jallu80 | Chit-Chat | 4 | 10.01.2006 21:52 |
KUvia? | SuzukiOsku | Tapahtumat | 1 | 21.06.2004 07:15 |
Kuvia | Linkit | 5 | 03.12.2003 18:56 |