Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 14.01.2009, 15:44
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 926
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu Näytä viesti
Onko V6 hiluxissa erilaiset akselit kuin neloskoneisissa?

Niin, raju käyttö ja rääkkäys on vaikea etukäteen arvioida. Joidenkin kokemusten mukaan jo 4.88 on heikompi kuin 4.56. Kaiken tietysti saa rikki ja särkyminen ei välttämättä vaadi kuin yhden ikävän sattuman...
Takarattaat on V6:ssa lujemmat kuin neloskoneessa, ainakin rapakon takana on jako neloskoneet ja V6+turbonelonen. Ainakin laakerit on isommat jälkimmäisessä.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota LJ-70 "Marimekko" 5000€, katsastettu, vaihto pakuun offroadjouni O/M/V Ajoneuvot 19 29.01.2009 14:05
Ostetaan Vaihdetaan: Toyota Beadlock 15x8" -> Tavallisiin 15x8" NymiS O/M/V Renkaat ja vanteet 3 26.09.2008 20:42
perävälitykset?? jami63 Tekniikka & Jutustelu 12 07.07.2006 13:51
Toyota hiluksin perävälitykset mitä ? Tekniikka & Jutustelu 4 01.05.2006 10:40
bj:n perävälitykset Tekniikka & Jutustelu 9 30.06.2004 17:02


Sivu luotu: 08:06 (GMT +2).