![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Morjenz: Ei se ihan noin yksinkertaista ole (minun mielestä). Jakolaatikon välitys lisää vääntöä jo ennen pinionia. Isolla välityksellä pinioni on pienempi mutta vastaavasti lautaspyörä isompi. Tosin, voihan se välityksen rikkova tekijä olla vaikka murikan kuorten vääntyminen.
Eikä ollu puhetta autosta. Sanotaan että auto on kevyt, renkaat pienet, jakolaatikko välitetty ja kardaanilla huippuvääntö luokkaa 3000nm. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota LJ-70 "Marimekko" 5000€, katsastettu, vaihto pakuun | offroadjouni | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 29.01.2009 14:05 |
Ostetaan Vaihdetaan: Toyota Beadlock 15x8" -> Tavallisiin 15x8" | NymiS | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 26.09.2008 20:42 |
perävälitykset?? | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 07.07.2006 13:51 |
Toyota hiluksin perävälitykset mitä ? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.05.2006 10:40 | |
bj:n perävälitykset | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.06.2004 17:02 |