Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 14.01.2009, 09:50
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Morjenz: Ei se ihan noin yksinkertaista ole (minun mielestä). Jakolaatikon välitys lisää vääntöä jo ennen pinionia. Isolla välityksellä pinioni on pienempi mutta vastaavasti lautaspyörä isompi. Tosin, voihan se välityksen rikkova tekijä olla vaikka murikan kuorten vääntyminen.

Eikä ollu puhetta autosta. Sanotaan että auto on kevyt, renkaat pienet, jakolaatikko välitetty ja kardaanilla huippuvääntö luokkaa 3000nm.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota LJ-70 "Marimekko" 5000€, katsastettu, vaihto pakuun offroadjouni O/M/V Ajoneuvot 19 29.01.2009 14:05
Ostetaan Vaihdetaan: Toyota Beadlock 15x8" -> Tavallisiin 15x8" NymiS O/M/V Renkaat ja vanteet 3 26.09.2008 20:42
perävälitykset?? jami63 Tekniikka & Jutustelu 12 07.07.2006 13:51
Toyota hiluksin perävälitykset mitä ? Tekniikka & Jutustelu 4 01.05.2006 10:40
bj:n perävälitykset Tekniikka & Jutustelu 9 30.06.2004 17:02


Sivu luotu: 14:25 (GMT +2).