Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 06.01.2009, 00:59
Traveler Traveler ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.10.05
Sijainti: Järvenpää, Finland.
Viestit: 378
Perusasetus

Kerran puhuin puhelimessa tuon Parkanon Rangen omistajan kanssa, valitti muistaakseni sitä että lukkoturbiinin lukittuminen ei osu oikein kohdalleen, laatikossa oli muistaakseni 110 välitykset, eli kulkua löytyi.
Ehkä noi väärät osat tulee sen takia kun oletetaan että on vain se nc-50 moottori, vaikka on 3.11, 3.5 ja 3.7?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Fiat / Iveco diesel moottori Td5 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.11.2008 18:20
M:Rangeen Iveco/Fiat diesel Roksu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 04.01.2008 15:24
M: Fiat 3.5 diesel kone samik O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.12.2007 11:54
Diesel tietäjät (fiat nc 50) ozi Tekniikka & Jutustelu 6 10.09.2005 17:38
FIAT/Iveco 3.5 diesel Tekniikka & Jutustelu 4 19.04.2004 15:35


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).