![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Saisiko tähän vähän lisävalaistusta, vai onko liikesalaisuus?
|
|
||||
|
||||
![]()
Miulla on rangessa ja se on ihan /c:stä.
Ei lähe käyntiin ja savuttaa witusti kylmässä = väljä paska. Witun kova ääninen romisko (mitattu yli 100 db sisämelua) ja painaa kuin synti. ikh myy osia, mut ne ei välttämättä käy ![]() Osta pois ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No ainakin IKH:n kansipahvi, laakeriliuskat, öljypumppu, tiivistesarja ym. sopii takuuvarmasti. Tietenkään jakopäänkopan tiiviste ei sovi, kun traktorissa on erilainen jakopään koppa.
olen kanssa kuullut, että jotkut käynnistyy hyvin, jotkut pitää olla roikassa jo +5 asteessa. Eikä ole väljyydestä kiinni. Liekö eroja pumpuissa/suuttimissa. Mites toi"Parkanon" ZF-automaagi-NC50 on saatu pelittämään Fiatin kierrosten kanssa??? TT |
|
|||
|
|||
![]()
No mulla ei se käyntiinlähtö ole kovin kaksisen hyvä tuossa...ei kestä paljo olla miinuksella kun roikkaa tarvii.Ja ison hyvän akun.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kerran puhuin puhelimessa tuon Parkanon Rangen omistajan kanssa, valitti muistaakseni sitä että lukkoturbiinin lukittuminen ei osu oikein kohdalleen, laatikossa oli muistaakseni 110 välitykset, eli kulkua löytyi.
Ehkä noi väärät osat tulee sen takia kun oletetaan että on vain se nc-50 moottori, vaikka on 3.11, 3.5 ja 3.7? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla oli Cherokeessa(-75) ja pohjat oli 6,5l/100km...Kolmilovinen,3,54 perät ja 235/75x15 kumit.Kone oli taivaanvanha 804A.****. Kolmilovinen pitkällä ykkösellä piti huolen ettei kytkimellä ollut helppoa.Viisainta olisi ollut toteuttaa hiivatin laatikolla,olisi saanut 6:1 välityksellä olevan ykkösen. |
|
|||
|
|||
![]()
eiks toi lohko ole sama mutta jakopää ja vesipumppu erilaiset... tietenkin joku 80äluvun 3,7 on eri lohkolla kuin 60-luvun lopun 3,5 litrainen.... mutta jos on saman ikäluokan koneet niin eroja ei pitäisi olla.
TT |
|
|||
|
|||
![]()
Traktorilohkossa on kantava kampikammio,eli lohkon helmat tulevat paljon alemmas kuin mitä autoversiossa.Tiivisteissä muistaakseni oli eroja,valtaosin muuten osat käy yksiin.
|
|
|||
|
|||
![]()
löytys moiseen kytkin ja asetelma
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tälläsen oon nähnyt, toi säätimentanko irroitettu ja jossain vaiheessa kykeytyy pakkosyöttö päälle, vähän epätarkkaa mutta sai sillä gt-corollan turbolta niskat nurin. |
|
|||
|
|||
![]()
Jeep-Ricelle: auto on GMC Jimmy -80 ja takaveto. Voimalinjassa on samaisesta Fiatista 5-vaihteinen manuaali pienellä ykkösellä. Perä on GM 12 bolt.Kardaani noihin soviteltu. Että sellanen paketti.
Muilla oon nähnyt tuota myllyä mm. Toyotassa,Land Cruiser ?? ja Rangessa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Fiat / Iveco diesel moottori | Td5 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.11.2008 18:20 |
M:Rangeen Iveco/Fiat diesel | Roksu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 04.01.2008 15:24 |
M: Fiat 3.5 diesel kone | samik | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.12.2007 11:54 |
Diesel tietäjät (fiat nc 50) | ozi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.09.2005 17:38 |
FIAT/Iveco 3.5 diesel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.04.2004 15:35 |