Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 05.01.2009, 01:29
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

No se on just se alipainesäätimellä oleva kivikautinen "bosch" -kopio lisenssillä ála Fiat. Kaasuvaijeri menee suoraan siihen läppään ja kun painat kaasua, läppä aukee ja kone kehrää kovempaa. Tanko sitten puolestaan siis säätää ennakkoa pumpulle samalla tapaa kuin keskipakoissäädin. Se mysteeri ei toimi ahdettuna sitten mitenkään. Kun vaihtaa siihen jakajan, niin tulee pirun paljon rivakampi peli ja kierrosherkempi. Käyntiinlähtökin paraneen paljon kylmästä. Tommonen rivipumppu + muuta osahässäkää löytyy jos on tarvesta.

Koneessa on 780 Fiatissa ollessaan 78 hv ja "NC-50" -koneena kuormurissa 85 hv.


TT
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Fiat / Iveco diesel moottori Td5 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.11.2008 18:20
M:Rangeen Iveco/Fiat diesel Roksu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 04.01.2008 15:24
M: Fiat 3.5 diesel kone samik O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.12.2007 11:54
Diesel tietäjät (fiat nc 50) ozi Tekniikka & Jutustelu 6 10.09.2005 17:38
FIAT/Iveco 3.5 diesel Tekniikka & Jutustelu 4 19.04.2004 15:35


Sivu luotu: 08:00 (GMT +2).