Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.12.2008, 01:28
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Kannattaa säätää pyöränlaakereista välykset pois ja tarkistaa myös sen vetoakselitumpin urissa olevien lukkorenkaiden välykset suhteessa viereiseen osaan. Välykset ovat luokkaa 0,1 ... 0,4mm. Ilman noita lukkorenkaita välystä saattaa olla parikin mm:ä.

Kaikki ylimääräinen välys akselin tumpissa kuluttaa turhaan napalukon sisukaluja...

Joissakin malleissa voidaan näitä napalukon sisukaluja työstämällä (ja mahdollisesti lisäksi jousta venyttämällä) saada kulunut osa takaisin toimintakuntoon (vaatii vähän pohdiskelua).
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:gr patrollin napalukko miksu1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 04.04.2008 06:10
manuaali napalukko rikki?! TEE-5 Tekniikka & Jutustelu 0 09.03.2008 19:07
o/patrollin manuaali napalukot petrool O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.01.2007 01:08
o patrollin manuaali napalukko petri.s O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.02.2006 13:28
O: patrollin manuaali navat Razor O/M/V Muut 1 21.08.2004 09:28


Sivu luotu: 15:51 (GMT +2).