![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa säätää pyöränlaakereista välykset pois ja tarkistaa myös sen vetoakselitumpin urissa olevien lukkorenkaiden välykset suhteessa viereiseen osaan. Välykset ovat luokkaa 0,1 ... 0,4mm. Ilman noita lukkorenkaita välystä saattaa olla parikin mm:ä.
Kaikki ylimääräinen välys akselin tumpissa kuluttaa turhaan napalukon sisukaluja... Joissakin malleissa voidaan näitä napalukon sisukaluja työstämällä (ja mahdollisesti lisäksi jousta venyttämällä) saada kulunut osa takaisin toimintakuntoon (vaatii vähän pohdiskelua). |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:gr patrollin napalukko | miksu1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 04.04.2008 06:10 |
manuaali napalukko rikki?! | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.03.2008 19:07 |
o/patrollin manuaali napalukot | petrool | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.01.2007 01:08 |
o patrollin manuaali napalukko | petri.s | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.02.2006 13:28 |
O: patrollin manuaali navat | Razor | O/M/V Muut | 1 | 21.08.2004 09:28 |