![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kannattaa mitata myös laturilta suoraan ja verrata tulosta akulta saatuun. En itse uskonut, että säädin voi "väsähtää" kun muuten oli ehjä kaikin puolin. Kummasti vaan vika korjaantui uudella säätimellä...ainakin minulla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mittailin laturiltakin suoraan,ja samaa hurrrjaaa 12.5V. antaa vain sieltäkin.Voihan se tosin olla kuitenkin säädiprobleema,kun eihän noista wanhoista osista voi satavarma olla,kun on kyseessä vielä tuo Tojotan huipputekniikka.
|
|
||||
|
||||
![]()
Missä tarkalleen sijaitsee tuo säädin. itsellä myöskin sama ongelma. ja kun laittaa akut laturiin niin 2-3A vetää vaikka latais viikon eli johonkin purkaa. vika ei ole akuissa kun on viime vuonna uusittu molemmat...
|
|
||||
|
||||
![]()
Sijaitsee takaa katsottuna oikealla,sisälokasuojan päällä.Kyselin tarvikesäädintä Sln:sta varaosaliikkeestä,niin moittivat tarvikeosan niin paskaksi,että ei edes suostunut tilaamaan sitä,Eli TOJOTA:lle Mars.Nooh,Alennusten jälkeen jää säätimelle hintaa n.80e.Ihanan kallista :-D
|
|
||||
|
||||
![]()
eikö vanhalle säätimelle pysty itse tekemään mitään ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo näino, mulla sama vikaa 84´hilussa. Kaverilta ehjä säädin lainaan -> ei toiminu, uuden hiilisillan n.20e -> ei toiminu ostin uuden laturin n.170e EI toiminu! Hermot meni, ei edes vasaran kuva lokarissa auttanut. Nooh akussa, kierroksista riippumatta n.12.5v juu katoimpa sitte tämän edullisen seikkailun jälkeen laturista suoraan -> 14.4v tyhjäkäynnillä. Jepjep hyppyjohtoa väliin ja sähköä piisaa.
Eli oletko jo mitannut suoraan laturista?? Siitä päävirtanavasta.. ![]() En tiedä olisiko vanhassa laturissa tämä auttanut, en voi koittaakaan kun se on jo menossa vinkuintiaan tehdaskorjaukseen.. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä,Juurikin siitä laturin päältä mittailin,ja ei siihen tule,kuin se 12.5V.,Eli onko se vain uskottava,että laturi on paskana,....mutku,ja mutku useimmiten se säätimestä se vika kuulemma löytyy?....Voe...tu,että mie oon aina rakastanut noita sähköhommia,varsinnii tuota etsimistä,Prrrkl......Kohta on miunkin Hiluksissa vasaran kuva,kummassakin lokarissa. :-/
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilun kierroslukumittari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.09.2007 12:05 | |
O: IFS hilun simpukka | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2007 15:10 |
Hilun laakeri | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.04.2007 21:35 |
Hilun turbottaminen | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 11.04.2007 15:10 |
Hilun perä | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2007 21:27 |