Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.03.2007, 13:15
LateX4 LateX4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.06
Sijainti: Savo, .
Viestit: 110
Perusasetus

Hilun turbottaminen


Saatiin vm. 90 hiluxiin turbo laitettua (garret 3). Lähin koeajolenkille, ja auto veti ku unelma entiseen verrattuna. Ahtopaine mittarin putki oli jääny taitokselle ja suhis paineet ulos, ni ei tienny paljo oli vedätettäessä ahtoja, mut kiintee hukkaporttinen ahdin, ni ei pitäs olla ku alle yhden. Sain mittarin pelaamaan ni otti paikallaan ahdot 0,4. Sit uudelle koeajolenkille, ni öljynpainevalo ei sammunukkaan. Kansipahvi petti, ilmeisesti, kun työnsi pikkasen öljyä koneen etupäästä kannen välistä. Ja muistin koeajon jälkeen jälkikäynninkin, etten heti sammuttanu.

Eli onko muilla ollu samoja ongelmia? Pitääkö laskee puristuksia? Tai onko tohon 2l2 koneeseen vahvempia kansipahveja?

Nii ja huohotin putkenkin vedin suoraan maata kohti, pois imusarjalta

...ihanan kallista...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilun kierroslukumittari Tekniikka & Jutustelu 3 24.09.2007 12:05
O: IFS hilun simpukka _Metal_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.06.2007 15:10
Hilun laakeri Rape Tekniikka & Jutustelu 1 20.04.2007 21:35
Hilun perä Rape Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2007 21:27
2l-2:n turbottaminen? Tekniikka & Jutustelu 1 18.03.2005 13:47


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).