Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 17.12.2008, 20:18
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti

Millainen on Patrollin etupyörän laakerin kiristys systeemi?Olisiko mahdollista että laakeri on niin kulunut,että kiristys/lukitusmutteri menee syvempään ja napalukon holkin liian sisään painuminen johtuu siitä?
ei sen siitä pitäs johtua.


katsoppa et onko napiksen hampaat kuluneet kovinkii pyöreiksi jo kulmistaan, yleensä on. jos hampaat ei mene pohjaan asti niin silloin pomppii varmasti, ainakin sitten kun laittaa hieman isommat renkaat.

en nyt tarkkaan muista mut muistaakseni jos koneistaa materiaalia pois napalukon kiinnitys pinnasta, sen saa lähemmäksi vasta ratasta ( se joka on murroksen tumpissa, sokantakana) ja ongelma pitäisi poistua.




ittellä jos on pomppinu, niin oon hitsannu napalukot kiinteiks nii eipä oo enää

Viimeksi muokannut jv : 17.12.2008 20:21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:gr patrollin napalukko miksu1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 04.04.2008 06:10
manuaali napalukko rikki?! TEE-5 Tekniikka & Jutustelu 0 09.03.2008 19:07
o/patrollin manuaali napalukot petrool O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.01.2007 01:08
o patrollin manuaali napalukko petri.s O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.02.2006 13:28
O: patrollin manuaali navat Razor O/M/V Muut 1 21.08.2004 09:28


Sivu luotu: 15:12 (GMT +2).