Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 02.12.2008, 15:00
juhoke:n Avatar
juhoke juhoke ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: lahti, .
Viestit: 641
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
4-Lovinen ei sovi turbolohkoon, niissä on erikokoiset vauhtipyörät.
Kyllä se sopii, se kytkimen irrotinholkki missä on painelaakeri kiinni on vaan eripitunen. eli pitää ottaa siitä 5 vaihteisesta askista se.

Se on ihan makuasia kumman laatikon laittaa, 5 vaihteinen on 10cm pidempi, eli tarvii tehdä runkoon uudet kannakkeet sille ja kardaanit on myös erimittaset. jostain täältä sivuilta löytyy noi laatikoiden välityksetki muistaakseni... 5 vaihteisessa kuitenki vähän lyhyempi 1 vaihde ja 5 vaihde on sitte ylivaihde.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Patrol GR -91 joker O/M/V Ajoneuvot 0 27.09.2008 12:43
Myyty Patrol 3.3D -82 skrade O/M/V Ajoneuvot 7 25.08.2008 20:41
M:PATROL -88 patriot4x4 O/M/V Ajoneuvot 2 26.01.2008 20:46
GR Patrol Predator Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 16:45
patrol? lisko70 Tekniikka & Jutustelu 17 18.02.2005 22:00


Sivu luotu: 14:00 (GMT +2).