![]() |
PATROL TURBOTEKNIIKKASD 33
eli vanha tekniikka sd 33 4-vaiht manuaali pitkäpatrol tarkotus vaihtaa turbokone + 5-vaihteinen manuaali mitens välitykset soppii keskenään vai kannattaako säilyttää 4-vaihteineen manuuali ? neuvokaa viisaammat......:confused:
|
4-Lovinen ei sovi turbolohkoon, niissä on erikokoiset vauhtipyörät.
|
Lainaus:
Se on ihan makuasia kumman laatikon laittaa, 5 vaihteinen on 10cm pidempi, eli tarvii tehdä runkoon uudet kannakkeet sille ja kardaanit on myös erimittaset. jostain täältä sivuilta löytyy noi laatikoiden välityksetki muistaakseni... 5 vaihteisessa kuitenki vähän lyhyempi 1 vaihde ja 5 vaihde on sitte ylivaihde. |
jotkut väittää että 4v olisi vahvempi..
varoituksista huolimatta aion kyllä silti itse tuon 5v jossain vaiheessa vaihtaa juuri lyhyemmän ykkösen ja pidemmän vitosen takia... |
Juu, vanhassa rungossa (kait kaikki pyöriälamppuset?) ei oo paikkoja 5-vaihteiselle, hitsipillihommia. Ite muutin kannakkeet.
Holkki muistaakkeni 18 milliä pitempi 4- speedissä, kytkinhaarukan välitanko myös erillainen. Pakkivalo+4-vedon-antureissa erillaiset liittimet. Ja tietysti ne jortaanit. Pikkuvikoja, heleppo korjata. |
Lainaus:
|
patrollin ropaaja
eli kanta auto 81 3sd 3.3 4-vaihteinen pyöreälamppuinen ja turbon luovuttaja87 turbokoneella neliskantti lampuilla onko viisaaampi laittaa suoraan kone ja laatikko vanhaan koppaaan?ja hitsata korvakot taaemmas
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 07:41 (GMT +2). |