Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.12.2008, 12:09
perse arska perse arska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.11.08
Sijainti: tuusula
Viestit: 585
Perusasetus

PATROL TURBOTEKNIIKKASD 33


eli vanha tekniikka sd 33 4-vaiht manuaali pitkäpatrol tarkotus vaihtaa turbokone + 5-vaihteinen manuaali mitens välitykset soppii keskenään vai kannattaako säilyttää 4-vaihteineen manuuali ? neuvokaa viisaammat......

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.12.2008, 13:06
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

4-Lovinen ei sovi turbolohkoon, niissä on erikokoiset vauhtipyörät.
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.12.2008, 15:00
juhoke:n Avatar
juhoke juhoke ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: lahti, .
Viestit: 641
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
4-Lovinen ei sovi turbolohkoon, niissä on erikokoiset vauhtipyörät.
Kyllä se sopii, se kytkimen irrotinholkki missä on painelaakeri kiinni on vaan eripitunen. eli pitää ottaa siitä 5 vaihteisesta askista se.

Se on ihan makuasia kumman laatikon laittaa, 5 vaihteinen on 10cm pidempi, eli tarvii tehdä runkoon uudet kannakkeet sille ja kardaanit on myös erimittaset. jostain täältä sivuilta löytyy noi laatikoiden välityksetki muistaakseni... 5 vaihteisessa kuitenki vähän lyhyempi 1 vaihde ja 5 vaihde on sitte ylivaihde.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.12.2008, 17:25
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

jotkut väittää että 4v olisi vahvempi..
varoituksista huolimatta aion kyllä silti itse tuon 5v jossain vaiheessa vaihtaa juuri lyhyemmän ykkösen ja pidemmän vitosen takia...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.12.2008, 18:54
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Juu, vanhassa rungossa (kait kaikki pyöriälamppuset?) ei oo paikkoja 5-vaihteiselle, hitsipillihommia. Ite muutin kannakkeet.
Holkki muistaakkeni 18 milliä pitempi 4- speedissä, kytkinhaarukan välitanko myös erillainen. Pakkivalo+4-vedon-antureissa erillaiset liittimet. Ja tietysti ne jortaanit.

Pikkuvikoja, heleppo korjata.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.12.2008, 21:04
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.810
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
kytkinhaarukan välitanko myös erillainen. Pakkivalo+4-vedon-antureissa erillaiset liittimet.
.
Kytkinhaarukan tankoja on ainakin 4erinlaita 81-89 mallisissa ja on liittimet samanlaisia ekan vuosimallin 5-vaihteisissa eli -84.kytkin koppiakin on valurautaisia ja jotankin alumiini valu seosta. niin ja nyt puhutaan diesel mallisista.JA lisätään vielä se että painelaakerin holkkejakin on 3mallisia vanha vapari, uudempi vapari ja turbollinen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.12.2008, 05:45
perse arska perse arska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.11.08
Sijainti: tuusula
Viestit: 585
Perusasetus

patrollin ropaaja


eli kanta auto 81 3sd 3.3 4-vaihteinen pyöreälamppuinen ja turbon luovuttaja87 turbokoneella neliskantti lampuilla onko viisaaampi laittaa suoraan kone ja laatikko vanhaan koppaaan?ja hitsata korvakot taaemmas
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.12.2008, 20:05
juhoke:n Avatar
juhoke juhoke ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: lahti, .
Viestit: 641
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perse arska Näytä viesti
eli kanta auto 81 3sd 3.3 4-vaihteinen pyöreälamppuinen ja turbon luovuttaja87 turbokoneella neliskantti lampuilla onko viisaaampi laittaa suoraan kone ja laatikko vanhaan koppaaan?ja hitsata korvakot taaemmas
niin mä ainaki tekisin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Patrol GR -91 joker O/M/V Ajoneuvot 0 27.09.2008 12:43
Myyty Patrol 3.3D -82 skrade O/M/V Ajoneuvot 7 25.08.2008 20:41
M:PATROL -88 patriot4x4 O/M/V Ajoneuvot 2 26.01.2008 20:46
GR Patrol Predator Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 16:45
patrol? lisko70 Tekniikka & Jutustelu 17 18.02.2005 22:00


Sivu luotu: 06:26 (GMT +2).