![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() PATROL TURBOTEKNIIKKASD 33eli vanha tekniikka sd 33 4-vaiht manuaali pitkäpatrol tarkotus vaihtaa turbokone + 5-vaihteinen manuaali mitens välitykset soppii keskenään vai kannattaako säilyttää 4-vaihteineen manuuali ? neuvokaa viisaammat...... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
4-Lovinen ei sovi turbolohkoon, niissä on erikokoiset vauhtipyörät.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on ihan makuasia kumman laatikon laittaa, 5 vaihteinen on 10cm pidempi, eli tarvii tehdä runkoon uudet kannakkeet sille ja kardaanit on myös erimittaset. jostain täältä sivuilta löytyy noi laatikoiden välityksetki muistaakseni... 5 vaihteisessa kuitenki vähän lyhyempi 1 vaihde ja 5 vaihde on sitte ylivaihde. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jotkut väittää että 4v olisi vahvempi..
varoituksista huolimatta aion kyllä silti itse tuon 5v jossain vaiheessa vaihtaa juuri lyhyemmän ykkösen ja pidemmän vitosen takia... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu, vanhassa rungossa (kait kaikki pyöriälamppuset?) ei oo paikkoja 5-vaihteiselle, hitsipillihommia. Ite muutin kannakkeet.
Holkki muistaakkeni 18 milliä pitempi 4- speedissä, kytkinhaarukan välitanko myös erillainen. Pakkivalo+4-vedon-antureissa erillaiset liittimet. Ja tietysti ne jortaanit. Pikkuvikoja, heleppo korjata. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kytkinhaarukan tankoja on ainakin 4erinlaita 81-89 mallisissa ja on liittimet samanlaisia ekan vuosimallin 5-vaihteisissa eli -84.kytkin koppiakin on valurautaisia ja jotankin alumiini valu seosta. niin ja nyt puhutaan diesel mallisista.JA lisätään vielä se että painelaakerin holkkejakin on 3mallisia vanha vapari, uudempi vapari ja turbollinen.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() patrollin ropaaja
eli kanta auto 81 3sd 3.3 4-vaihteinen pyöreälamppuinen ja turbon luovuttaja87 turbokoneella neliskantti lampuilla onko viisaaampi laittaa suoraan kone ja laatikko vanhaan koppaaan?ja hitsata korvakot taaemmas
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
niin mä ainaki tekisin
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Patrol GR -91 | joker | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.09.2008 12:43 |
Myyty Patrol 3.3D -82 | skrade | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.08.2008 20:41 |
M:PATROL -88 | patriot4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 26.01.2008 20:46 |
GR Patrol | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 16:45 |
patrol? | lisko70 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.02.2005 22:00 |