Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 12.11.2008, 19:46
spede80:n Avatar
spede80 spede80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami_k Näytä viesti
k moottorin oma kaasutin on aika ronkeli toimimaan vinoissa asennoissa
autosta tulee aika keulapainoinen
tossa meijän kilpuri suikassa on pakki naputtanu 3v eikä ole ääni sinä aikana muuttunut miksikään
muista käyttää nelosen kautta ennen kun laitat pakin päälle

miksi muuten meinaat moottorin vaihtaa
No oon tehny kyllä tohon suikkaan täydellisen konerempan ja laakeroinutkin mutta sillä on ajettu ny 275 000 ajattelin et taitaa olla parhaimmat vedot takana.? Ajatuksena ois myös et sais 5 lovisen laatikon ja tehokkaaman koneen niin vois ajella tielläkin pitempää matkaa!
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän
Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille
www.lvikemppioy.webs.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LAND Rover = Made in Intia! legro Chit-Chat 15 31.03.2008 11:37
Made in Japan (MasterPiece) samisami2 Linkit 1 10.02.2007 20:50
snorkkelin tekoa pajeroon...made pai mää ite.. pallero Tekniikka & Jutustelu 4 27.10.2006 06:35
Made in Taiwan Jeeper Tekniikka & Jutustelu 2 28.12.2003 21:22


Sivu luotu: 15:18 (GMT +2).