![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No osaisko kukaan kertoo et mikä ois paraskone tohon suikkaan ku oon lukenu tuolta niin nää on tullu esille Toyota, Opel ja Suikan koneita. ja itsellä on sellainen käsitys että tojota ois kestävin ja varmin toimimaan. Ja ooppelin koneissahan on tunnetusti heikkoja kohtia? Vai oonko väärässä? Ja suikan koneissa öljykanavat on ainakin minusta ongelma!
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minä olin laittamassa entiseen Trial Standard Suzukiin ensin Fordin 1600 konetta ja automaattia Suzukin oman 1000:n koneen tilalle,mutta autosta olisi tullut trialiin liian keulapainoinen.
Päädyin lopulta laittamaan Suzukin oman 1,3 koneen Swiftin ruiskulla terästettynä. Päätöstä ei ole vielä tarvinnut katua ja sama kone/laatikkopaketti on menossa paikoilleen seuraavaan pitkään Trial Suzuki projektiin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itellä ainakin pelannu moitteetta, alitehoisuutta lukuun ottamatta tomaatin kans. Tarkotus olisi heittää sekin huoli taakse täs joskus.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LAND Rover = Made in Intia! | legro | Chit-Chat | 15 | 31.03.2008 11:37 |
Made in Japan (MasterPiece) | samisami2 | Linkit | 1 | 10.02.2007 20:50 |
snorkkelin tekoa pajeroon...made pai mää ite.. | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.10.2006 06:35 |
Made in Taiwan | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2003 21:22 |