Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 14.10.2008, 12:47
JKH JKH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.04.08
Sijainti: Kalvola, .
Viestit: 10
Perusasetus

Sisäpuolinen lieriövälitys poistaisi pyörimissuuntamurheen, pyörimissuunta ei vaihdu. Myöskin pikkuhammaspyörä kestää paremmin kun hammaskosketus on useammalla hampaalla yhtäaikaa. Ongelmana ehkä vanhaan asennettaessa kokonaisvälityssuhteen muutos (hidastaa jonkin verran) ja ison hammaspyörän koko (vaatii tilaa, riippuu vanteesta mahtuuko sinne).
Tämä vaan tällaisena kuriositeettina, Lokomon Lokkeri-metsäkoneessa oli takana k.o vähennyspyörästöt. Ja vanhemmissa traktoreissa myös käytetty kai jonkin verran.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O.Moggi T.T.T O/M/V Ajoneuvot 0 20.04.2008 20:03
Moggi projekti... Taisto Tekniikka & Jutustelu 15 04.10.2006 18:41
Fiksu moggi Jari Linkit 1 19.09.2006 08:45
Kokemuksia porttaaleista moggirange Tekniikka & Jutustelu 9 02.10.2004 16:35
M:Moggi kuutar O/M/V Muut 0 21.02.2004 16:41


Sivu luotu: 13:23 (GMT +2).