![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
miltäs range näyttää onko jo valmis eksytykseen
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Aika samalta näyttää kuin ennenkin.. Ei vaan, tarroja on kovasti liimattu! Hedman Hedders pakosarjat istui kuin nyrkki silmään. Tilaa on muutamissa paikoissa oikeen 2mm. Murinat siirtyy sarjoilta eteenpäin motonetista hankitulle dynomaxin SUPER TURBO vaimentimelle, tehoa siis täytyy olla! Nyt putkisto on tiivis eikä ole enää sitä vittumaista säksätystä onnettomista alkuperäissarjojen vuotavista liitoksista. Vahva käsityön leima näkyy paineilmasäiliön rakennuksessa. Muut höpinät sitten ilman kuvia. -16" ilmatikkuja sovittelin, kunnes totesin että liian pitkät ovat jakareiden kanssa ja myin tikut pois. 12" olis sopiva pituus. Etupää on siis takaisin vietereillä. -Raidetangonsuoja oli ajan mittaan saanut päähänsä sen verran että raidetanko otti siihen kiinni rajoittaen kääntymistä. Raidetangon päihin tehtiin taktisesti pienet taivutukset ja pyörät taas kääntyvät ![]() -Virranjakajan ongelmat ratkesi lumenitionin kärjettömällä muutosarjalla, asennus oli naurettavan helppo. Ei vaan vieläkään selvinnyt mikä vanhasta jakajasta oli pettänyt ![]() -Turaoffissa oli pientä vuotoa vesipumpussa, pari kiinnityspulttia oli aikoinaan katkennut. Suurempi vuoto pelotti jo niin paljon, että vaihdoin koneeseen toisen etukannen, missä kaikki pultit ehjiä. -Akuksi tuli 75Ah Optima Yellowtop. -Oviin ilmestyi pleksi-ikkunat veejiin toimesta, meinaakohan se että lumi pöllyää eksytyksessä? -Pohjapanssarin veejii toi myös eräänä iltana, 3mm hardoxista kanttailtu. Siinä kait tärkeemmät, melko valmis alkaa olemaan eksytystä varten. Vähän huoltoa, osien kiinnittelyä ja tietenkin viimehetken paniikki. Suurimmat ongelmat tuntuu olevan vetoautojen ja trailerien laillisessa parittamisessa. Kärryjä kyllä tuntuu löytyvän, mutta ovat painavia ja ilman nastopyöriä. Vetoautot ovat isiliising etuvetoinen vito nastapyörillä, 2000kg vetopainolla ja Markol:n hdj ilman nastoja, 3500kg painolla. Rangen lisäksi pitäisi siis Markon suzuki saada pelipaikalle.. Mutta eiköhän se siitä selviä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs ostit headmanin peltisarjat ja mitä kustansi?
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tilasin toisen palstalaisen kanssa kimppatilauksena englannista. Ei olis kannattanu, heti kun sai paketin käteen ja näki että hedmanin sarjat, tajus että olis saanu muualta halvemmalla. Niinkuin saakin, racersplacesta. Olisko ollu 185e/pari laskurin mukaan hinta, kun viimeksi kurkkasin.
Unohtui mainita simpukkaremontista. Kesis pyöritteli sorvissa pystyakselin tiivistepinnan sileäksi, lähtiköhän siitä 0,1mm halkaisijaa pois? Kuitenkin alkuperäinen tiivistesarja toimii. Pystyakselin stefan pesässä olevia uria tasoiteltiin kemiallisella metallilla ja stefa tungettiin sinne tiivisteliiman kanssa. Nyt ei vuoda enää! (pystyakselilta) ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Hedderit
Vilkaisin pikaisesti Racinplacen luetteloa Hedmanin osalta enkä löytänyt Rangen osia lainkaan. Mikäköhän osien numerot on? Vai onko jonkun jenkin pakosarjat samat?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On näköjään hinta noussu, 178eur oli 20.7.-08 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M range rover | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2007 20:24 | |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
M.Range rover 73 | Range73 | O/M/V Muut | 0 | 26.06.2005 19:31 |
Range rover vm.73? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.02.2005 16:36 | |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |