Lokakuussa 2011 alkoi taas tapahtumaan. Kesis päätti järjestää jälleen kemiössä ajelut ja mukaan oli päästävä. Kimpparangeen oli kerääntynyt hipo-osia jotka oli tarkoitus yhdistellä tämän rangen osien kanssa kimpparangeen. Kiinnostuksen kohde vaihtoi autoa, joten "lainasin" vähän osia tähän omaan.

Etuakseli kasaantui melkomoiseksi kokoelmaksi. Akseliputki ja kääntöpäät 70-luvulta. Tasauspyörästönä jo aikaisemmin tässä autossa ollut ARB, vetareina 24/23 pooriset KAM & Karpiola. Nysäakselit pyörännapoineen ja jarruineen kimpparangesta (-87 osittain milliset). Nysäakseleita piti kesiksen vähän sorvailla jotta Ashcroftin kromomurrokset sopi paikoilleen (CVE). Murrokset ja vetarit on asennettu ilman sokkia sorvaamalla alkuperäisiä pronssi ja rautaholkkeja. Vetolaippa on Terrafirman, jonka pulttikehää sovitettu jyrsimellä.

Safaria edeltävällä koeajolla auto pysyi tällä kertaa pystyssä, mutta kaasareiden kanssa meinas olla hämminkiä. Ensin luistit jumitti yläasentoon, mikä korjaantui kun pari kertaa putsasi liikkuvat osat. Viimeisenä huomasin kaasareiden välisen linkkitangon muovisen pallonivelen kupin hapertuneen palasiksi ja johtuen myöhäisestä kellonajasta (tallihallituksen kielto metelöidä) uuden linkkitangon viimeistely jäi aamuun ja myöhästyttiin vähän safarin aloituksesta

Range saapui komeasti Peten kuormurilla pelipaikalle. (kuva Teme74)

Kallistusvaroittimet toiminnassa (21W öljynpainevalo ja pakoputkesta tupruava savu) (kuva MarkoL)

Rangella liian ahdas kolo. (kuva tmn)

Kemiön safarista selvittiin suht ehjänä. Seuraavaksi takajarruihin vähän henkeä ja rummut pois. Offroadpajan resepteillä -87 rangen takanavat jarruineen meni tähän 80-luvun salisbury (110) akseliin. Jarrupääsylinteriin vielä uusi tiivistesarja niin range oli valmis anttolan 6h suunnistuskisaan..