![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
|||
|
|||
![]() kyllä raskaskalustoruuvaaja on oikeassa !!
totta turiset... kuorma-autoissa ja joissain työkoneissa keskitys tehdään pulttiin tulevilla holkeilla, eli siis jos ei ole kartiomuttereita jotka hoitavat keskittämisen, samalla holkit estävät vannetta kiertymästä suhteessa napaan/rumpuun. yleisin syy renkaiden löystymiseen on asennusvaiheessa jäänyt paska ja ruoste vastinpintojen väliin! pienemmissä vehkeissä,esim.henkilöautot/maasturit ym. löystyminen johtuu yleensä romusta vanteesta/asennusvirheestä/vääristä kartiokulmista ja momenteista.. ja ne alumiinivanteiden muovirillukat ovat vain asennusapuvälineitä, ei ne mitään kanna! T: raskaskalustoruuvaaja.
Lukasin kiireellä jutut läpi. Löysin etsimäni asiat "raskaskalustoruuvaajan" tekstistä. Eipä siihen tartte lisäillä, 10 pojoa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Viinan merkitys kautta historian? | mallasviski | Chit-Chat | 10 | 10.11.2009 01:35 |
VNT turbon keskiön kääntö | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.06.2008 18:12 |
Ratin keskiön sopivuus? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.04.2008 19:46 |
hj:n vanteen et? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2005 18:18 | |
Ystävän(Kaverin)päivän merkitys? | petris | Romance and Relationships | 16 | 15.02.2004 23:59 |