![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kokeilkaa se onko keskireijällä merkitystä. Nimimerkillä kokemusta on: Aluvanteet maasturissa ilman sovitteita ja pulteilla keskitettyna vs. muovi sovitteet että vanne keskittää itsensä ilman pultteja. Ajo tuntumassa on yhtä paljon eroo kun mossella ja mersulla. Kukin taplaa tavallaan ja perse eellä mäntyyn.
__________________
Live for something or die for nothing. |
|
#2
|
|||
|
|||
kyllä raskaskalustoruuvaaja on oikeassa !!
totta turiset... kuorma-autoissa ja joissain työkoneissa keskitys tehdään pulttiin tulevilla holkeilla, eli siis jos ei ole kartiomuttereita jotka hoitavat keskittämisen, samalla holkit estävät vannetta kiertymästä suhteessa napaan/rumpuun. yleisin syy renkaiden löystymiseen on asennusvaiheessa jäänyt paska ja ruoste vastinpintojen väliin! pienemmissä vehkeissä,esim.henkilöautot/maasturit ym. löystyminen johtuu yleensä romusta vanteesta/asennusvirheestä/vääristä kartiokulmista ja momenteista.. ja ne alumiinivanteiden muovirillukat ovat vain asennusapuvälineitä, ei ne mitään kanna! T: raskaskalustoruuvaaja.
Lukasin kiireellä jutut läpi. Löysin etsimäni asiat "raskaskalustoruuvaajan" tekstistä. Eipä siihen tartte lisäillä, 10 pojoa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Viinan merkitys kautta historian? | mallasviski | Chit-Chat | 10 | 10.11.2009 01:35 |
| VNT turbon keskiön kääntö | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.06.2008 18:12 |
| Ratin keskiön sopivuus? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.04.2008 19:46 |
| hj:n vanteen et? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2005 18:18 | |
| Ystävän(Kaverin)päivän merkitys? | petris | Romance and Relationships | 16 | 15.02.2004 23:59 |