![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
M12 ReiluKerho kotiutui jo aamulla, 3:39 nilkutettiin kisakeskukseen palauttamaan kuvat. Kisaaminen sujui teknisiä ongelmia lukuunottamatta paremmin kuin odotettiin, kone toimi nätisti ja kytkin näköjään kestää uskomattoman määrän suohiippailua (vähän on vasen pohje hellänä). Ja vihdoinkin oli lukko molemmissa päissä (arb+detroit) ja tietty siitäkin oli iso apu. Sitten valitusvirsi tekniikkamurheista; vitosalueesta aloitettiin ja bari-kolme kertaa alussa kärjistä hävis kärkiväli ja aiheutti hieman vianhakua ja ihmettelyä. Iltapäivällä vesipumppu alkoi vuotamaan katkenneen pultin reiästä nestettä, huolto teki tulpan kierrelukitteesta ja sopivan kokoisesta pultista. Sitten huomattiin ehkä hienoin vika pitkään aikaan, ohjaussimpukan kylkeen oli ilmestynyt halkeama ja öljyt tietty karkas. Ja ilman mitään kummempaa syytä, tais tulla tunnit täyteen. Ajohalut ja varsinkin ajonopeus väheni älyttönän vekslausmäärän takia. Pidettiin taukoja katteltiin välillä muitten ajelua. Seuraavaksi suunnistettiin nelosalueelle ja yli puolenyön toimi taas tehostinta lukuunottamatta kaikki kunnolla. Paitsi rastilla 95(?) katkesi vinssinaru mukavassa kallionousussa, olis voinu vaikka jotain sattua Samassa paikassa tais auto olla turhan kauan pystyssä, kun rupes huonossa koneessa huono nostaja naputtamaan.Siinä kahden aikoihin tuli ensin virtaongelmia, ei kyllä tullut yllätyksenä. Päästiin tielle ja seuraavan suopätkän aloitusrastille tien viereen. Otettiin rasti ja melkein samantien range sammui kuin seinään. Kärjet oli taas sulkeutuneet ja tällä kertaa loppui säätövara (rangessa on säätöruuvi jakajan ulkopuolella). Uudet kärjet ja muutamaa patenttia myöhemmin auto taas kävi, mutta sammui samantien uudelleen. Useaan kertaan piti kiristää ruuvia alueella ja matkalla kisakeskukseenkin pari kertaa. Juuri jaksoi kisakeskukseen asti ja kone pukkas vielä varmuuden vuoksi siihen parkkipaikalle vähän suovettä syyläristä (lämpömittari vaan puolivälissä) Että kyllä sitä taas saa askarrella.. Kiitokset kisajärjestäjille hyvästä kisasta, eipä ole mitään valitettavaa. Lattiamajoituksen lämmitysongelmat oli tiedossa etukäteen ja silti tuli otettua liian huono makuupussi, itseään saa syyttää. Toivottavasti taas ensivuonna päästää kisailemaan "kotimaisemissa". Kiitoksia myös Sippikselle vinssinarun vetämisestä, Kesikselle ja Vexxille huollosta, Markolle kompuran lainaamisesta, Veejiille varapyörän lainasta ja Harbor Cruisersille "hyvistä" neuvoista ja osien lainaamisesta. PS, yöllä saimme Peten toimesta havaintoesityksen sanattomasta ja sanallisesta tuskasta ja Kankun toimesta esitys puhtaasta vahingonilosta. Vielä muistuksena, kun flektin siipiä ei näy ja se hurisee, ei kannata työntää suormia verkon alta siihen flektin läheisyyteen Onneksi oli Petellä hanskat kädessä..
Viimeksi muokannut baxxter : 14.09.2008 15:57 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
"Paitsi rastilla 95(?) katkesi vinssinaru mukavassa kallionousussa, olis voinu vaikka jotain sattua
Samassa paikassa tais auto olla turhan kauan pystyssä, kun rupes huonossa koneessa huono nostaja naputtamaan.""Siinä kahden aikoihin tuli ensin virtaongelmia, ei kyllä tullut yllätyksenä. Päästiin tielle ja seuraavan suopätkän aloitusrastille tien viereen. Otettiin rasti ja melkein samantien range sammui kuin seinään." Ei se ihme ole et sähköt o kadoksissa kun tossa kuvassa selvästi näkyy lucaksen henki häirihtemässä Rangea... M12 Reilukerhon apparina samat kiitokset kuin Baxxter esitti, mutta lisätään kiitokset Peten ja Kankun liikkuvalle kahvi & grillikioskille josta tarjottiin kaffia ja maistuvia purkereita ... Ai niin ja enerkiajuomaa kans... Edit: Unohdin hianot tiimipaidat E voi kuin ihmetellä miten Range voi kulkea 12,5 leveillä nakeilla niin hyvin suolla... tai sitten se on se Baxxterin maagin vasen jalka... Viimeksi muokannut sippis : 14.09.2008 17:32 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Katsastus"päällikkö"kotiutunut,kiitos kaikille kilpailijoille hyvästä kilpailusta ja ei kai se katsastus mikään tiukka ollut,kuulopuheista päätellen,kun kaikki ilmottautuneet/katsastukseen tulleet pääsi kisaamaan pienellä vaivalla.
Joku voisi selittää/piirtää kuvan/vääntää rautalangasta mallin et mikä ero on orbi ohjauksella ja hyd.assistantti ohjauksella... Team Erikasi aiheutti aihetonta sydämentykytystä allekirjoittaneelle väittämällä orbiohjauksisen ruotsiauton menneen kisakatsastuksesta läpi. Näinhän ei käynyt. Kiitos Esalle yms.henkilöille sekä maanomistajille/kanttiinin tytöille että tämä kilpailu oli mahdollista tehdä. Terveisin jalkavaivainen katsuri. ![]() ![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Orbiohjauksessa ei oo ollenkaan simpukkaa. Oisko siinä rautalangan mallia
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
O 02 Harbor Cruisers
Ekana jättimäiset onnittelut Esalle, Mikalle ja Mylpylle tosi hienosta kisasta. Kiitokset myös kaikille muille mukana olijoille jotka näitä kisoja ja cuppia järjestelee, tietenkään kilpailijoita unohtamatta. Suuremmoiset onnittelut kaikille palkituille. Meidän kisa alko hyvin ja aurinko paistoi. Sitten alko murheet kertyä meitin niskaan iltapäivällä ku ekax poikis "murtumaton" murros kuskin puolelta. (4 kisaa ajettu eli ihan v***n hyvin on kestänyt). Uutta niveltä pesään ja metsään. Kaikki sujui taas mukavasti ja aurinkokin möllötteli taivaalta oikei kirkkaasti eikä tiätenkää aurinkolaseja matkassa. Saatiin 2 alueelta melkee kaikki haettua ja suunnattiin 1 alueelle. Matkalla ihmeteltiin ku jostai kuulus joteski uusi ääni voimansiirrosta ja sehän selvis 30 metrii ennen aloitusrastia. Pari kertaa kuulu tosi epäilyttävä kolke ja murske jostai ja sit loppu meno ku seinään. Ei menny etee ei taakse vaikka syötti mitä vaihdetta tahansa ja kaiken kukkurax oli paiskannu laatikko-öljytkin pihalle. Kerittiin ajaa kokonaiset 10 tuntia ja sit muistikortti Mylpylle laskentaaan.Oltiin sentää saatu 933 pistettä jo kasaan jota sitte alettiin juhlimaan oikein urakalla. Kiva oli taas reissu ja saatiin sentää tuoda cuppi pytty kotiin ni ei jääny nii kauhee huano mieli tostakaa kalustovauriosta. Viimeksi muokannut PeteTurku : 14.09.2008 17:57 |
|
#6
|
||||
|
||||
LostBoys kotiutui
LostBoys (P15) kiittää järjestäjiä ja kanssa kilpailijoita mainiosta kilpailusta.
Erityiskiitokset Team PS:lle ja Ruijanpallakselle vinssaus- ja hinausavusta. Meillä kisa jäi vähän tyngäksi, kun ehdimme kiertää vain viitosalueen, ennen kuin jakolaatikosta karanneet pohjatulppa ja öljyt aiheuttivat jakolaatikon vioittumisen. Kuvia löytyy albumista: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=588 Aamu sauna oli mainio asia, ja sauna itsekin oli mainio. Muonituspalvelut olivat myös erinomaiset. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jihuu....kotona ollaan ja sauna lämpiää
![]() ![]() ![]() ![]() Radical Cruisersin kauden viimenen kisa (ehkä myös muutenki viimenen suunnistus?) takana takana ja ei voi kun kehua uutta järjestävää porukka ja kisapaikkaa!!! Aivan loistavat maastot ja paikat ja järjestely!!!!!!!! No joo kisakeskuksen piha nyt ehkä saattaa olla ahdas, jos jatkossa tulee mukaan lisää kilpailijoita. Nythän kai kaikki tais juuri ja juuri mahtua? M15 Radical Cruisers ajot meni nyt taas tälläkertaa tekniikan puolesta ok, eli ei tehty mitään remonttia ajettiin vaan. Tosin miehistö ei ollu ehkä iha siinä parhaassa terässä....olisko laulattanu edellisenä iltana vähä liian reippaasti ![]() Mut vaikka ei oo tekniikka ropleemia, niin silti toi Vitikainen ja tiimi on kyllä aivan mahdoton vastus!!! Ens kisaan niille pitää saada jotain "menestyspainoja".....meidän muutamien muiden modi kilpailijoiden mielestä . On kyllä kova tiimi voitettavaks!Meillä meni muutamissa paikoissa aikaa "turaamiseen" eli tuli välillä valittua joitain isopisteisiä rasteja hieman liian ahneesti ja niissähän sitä sit äkkiä kulukin aikaa. Autokin sai sit paaaljon uusia kosmeettisia osumia kivien koloissa. Kahdelle alueelle ei ehditty lainkaan, joten vauhtia olis pitäny olla paaaljon lisää vaikka paikoitelleen koitettiin pitää maastossa hieman jo kiirettäkin. Mutta KIITOS vielä kerran uudelle kisalle ja sen organisaatiolle.....hienosti hoidettu kisa!!!! |