![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onko tietoa miten tämä starttialueelta bongattu Pol 15 tiimi on pärjännyt? Kalusto näyttää P alkuisesta numerosta huolimatta enemmän stanuilta ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Team Luumu Boys kotiutunut onnellisesti. Koppiauto äkkiseltään ehjä, paitsi takavinssi lopetti aamuyöllä kelaamisen ja kytkin luisti iltapäivällä niin ettei menty eteen eikä taakse.
Hetken jäähdyttely ja taas hanaa, ei ole noi pehmeät suot meidän/auton juttu... Nelosalueella pääsi kokeilemaan (kai) sitä suohiippailua, eli just sopivat kierrokset ja mentiin vanteita myöden hetteessä mutta ei uponnut. Puoliltaöin tultiin nukkumaan, toinen appari ihan finaalissa kun oli flunssassa ja kuskilla jyskyttävä päänsärky. Muutama tunti lepoa ja haettiin aamulla vielä joitakin rasteja, lähinnä helppoja ajamalla haettavia. Laitetaan jotain kuvia kun on levätty. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Team PS / O05 Kiittää kaikkia kilpailu järjestämiseen osallistuneita ja kanssakilpailijoita. hieno tapahtuma.
Kisa sujui omalta kohdalta liki odotusten mukaan, äijät vaan väsähtivät jo kolmelta yöllä ja ajaminen jäi siten vajaaksi. Auto säilyi taas ehjänä ja voi mennä huomenna töihin. Terv Pasi&Pauli
__________________
Terv Pasi __________________ Ilman offipeliä... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä on Pylkön porukka taas tehnyt selvää jälkeä, vaikka ei olis ollut pakko ajaa voittoon niin ykkös pytty pokattu HYVÄ KAUSI JANNUILLA 3 kisaa ja kolme voittoa + trial kisat
ONNEA VAAN VOITTAJILLE ![]() Viellä jos merrasmäestä tulee voitto niin se on avot |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Laitanpa tässä nyt muutamia maistiaisia kuvista mitä tuli otettua lauantaina. Lisää tulee jossain vaiheessa, kun aika on sopiva.
![]() Tämä teksti huvitti ihan sikana........ainakin kilpailunjohtajan selässä olessa. ![]()
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
M12 ReiluKerho kotiutui jo aamulla, 3:39 nilkutettiin kisakeskukseen palauttamaan kuvat.
Kisaaminen sujui teknisiä ongelmia lukuunottamatta paremmin kuin odotettiin, kone toimi nätisti ja kytkin näköjään kestää uskomattoman määrän suohiippailua (vähän on vasen pohje hellänä). Ja vihdoinkin oli lukko molemmissa päissä (arb+detroit) ja tietty siitäkin oli iso apu. Sitten valitusvirsi tekniikkamurheista; vitosalueesta aloitettiin ja bari-kolme kertaa alussa kärjistä hävis kärkiväli ja aiheutti hieman vianhakua ja ihmettelyä. Iltapäivällä vesipumppu alkoi vuotamaan katkenneen pultin reiästä nestettä, huolto teki tulpan kierrelukitteesta ja sopivan kokoisesta pultista. Sitten huomattiin ehkä hienoin vika pitkään aikaan, ohjaussimpukan kylkeen oli ilmestynyt halkeama ja öljyt tietty karkas. Ja ilman mitään kummempaa syytä, tais tulla tunnit täyteen. Ajohalut ja varsinkin ajonopeus väheni älyttönän vekslausmäärän takia. Pidettiin taukoja katteltiin välillä muitten ajelua. Seuraavaksi suunnistettiin nelosalueelle ja yli puolenyön toimi taas tehostinta lukuunottamatta kaikki kunnolla. Paitsi rastilla 95(?) katkesi vinssinaru mukavassa kallionousussa, olis voinu vaikka jotain sattua ![]() Siinä kahden aikoihin tuli ensin virtaongelmia, ei kyllä tullut yllätyksenä. Päästiin tielle ja seuraavan suopätkän aloitusrastille tien viereen. Otettiin rasti ja melkein samantien range sammui kuin seinään. Kärjet oli taas sulkeutuneet ja tällä kertaa loppui säätövara (rangessa on säätöruuvi jakajan ulkopuolella). Uudet kärjet ja muutamaa patenttia myöhemmin auto taas kävi, mutta sammui samantien uudelleen. Useaan kertaan piti kiristää ruuvia alueella ja matkalla kisakeskukseenkin pari kertaa. Juuri jaksoi kisakeskukseen asti ja kone pukkas vielä varmuuden vuoksi siihen parkkipaikalle vähän suovettä syyläristä (lämpömittari vaan puolivälissä) Että kyllä sitä taas saa askarrella.. Kiitokset kisajärjestäjille hyvästä kisasta, eipä ole mitään valitettavaa. Lattiamajoituksen lämmitysongelmat oli tiedossa etukäteen ja silti tuli otettua liian huono makuupussi, itseään saa syyttää. Toivottavasti taas ensivuonna päästää kisailemaan "kotimaisemissa". Kiitoksia myös Sippikselle vinssinarun vetämisestä, Kesikselle ja Vexxille huollosta, Markolle kompuran lainaamisesta, Veejiille varapyörän lainasta ja Harbor Cruisersille "hyvistä" neuvoista ja osien lainaamisesta. PS, yöllä saimme Peten toimesta havaintoesityksen sanattomasta ja sanallisesta tuskasta ja Kankun toimesta esitys puhtaasta vahingonilosta. ![]() ![]() Viimeksi muokannut baxxter : 14.09.2008 15:57 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
"Paitsi rastilla 95(?) katkesi vinssinaru mukavassa kallionousussa, olis voinu vaikka jotain sattua
![]() "Siinä kahden aikoihin tuli ensin virtaongelmia, ei kyllä tullut yllätyksenä. Päästiin tielle ja seuraavan suopätkän aloitusrastille tien viereen. Otettiin rasti ja melkein samantien range sammui kuin seinään." Ei se ihme ole et sähköt o kadoksissa kun tossa kuvassa selvästi näkyy lucaksen henki häirihtemässä Rangea... M12 Reilukerhon apparina samat kiitokset kuin Baxxter esitti, mutta lisätään kiitokset Peten ja Kankun liikkuvalle kahvi & grillikioskille ![]() E voi kuin ihmetellä miten Range voi kulkea 12,5 leveillä nakeilla niin hyvin suolla... tai sitten se on se Baxxterin maagin vasen jalka... Viimeksi muokannut sippis : 14.09.2008 17:32 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Katsastus"päällikkö"kotiutunut,kiitos kaikille kilpailijoille hyvästä kilpailusta ja ei kai se katsastus mikään tiukka ollut,kuulopuheista päätellen,kun kaikki ilmottautuneet/katsastukseen tulleet pääsi kisaamaan pienellä vaivalla.
Joku voisi selittää/piirtää kuvan/vääntää rautalangasta mallin et mikä ero on orbi ohjauksella ja hyd.assistantti ohjauksella... Team Erikasi aiheutti aihetonta sydämentykytystä allekirjoittaneelle väittämällä orbiohjauksisen ruotsiauton menneen kisakatsastuksesta läpi. Näinhän ei käynyt. Kiitos Esalle yms.henkilöille sekä maanomistajille/kanttiinin tytöille että tämä kilpailu oli mahdollista tehdä. Terveisin jalkavaivainen katsuri. ![]() ![]() ![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Orbiohjauksessa ei oo ollenkaan simpukkaa. Oisko siinä rautalangan mallia
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Terv Jyty |