Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.09.2008, 11:29
mpa567:n Avatar
mpa567 mpa567 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.05
Sijainti: Vesilahti, Finland.
Viestit: 166
Perusasetus

Onko tietoa miten tämä starttialueelta bongattu Pol 15 tiimi on pärjännyt? Kalusto näyttää P alkuisesta numerosta huolimatta enemmän stanuilta

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1105.jpg‎
Views:	441
Size:	96,0 Kt
ID:	1271  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.09.2008, 13:50
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.366
Perusasetus

Kilpailun tulokset löytyvät täältä.

Ja cupin tulokset täältä.

Ja vielä terveisiä kilpailun puuhamiehiltä:
"
Kilpailunjohtaja haluaa kiittää kaikkia osallistujia sydämellisesti hyvästä ja lähes ongelmattomasta kilpailusta!

Kiitos!
Esa Vähä-Vahe
Mika Takala
"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.09.2008, 14:19
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Team Luumu Boys kotiutunut onnellisesti. Koppiauto äkkiseltään ehjä, paitsi takavinssi lopetti aamuyöllä kelaamisen ja kytkin luisti iltapäivällä niin ettei menty eteen eikä taakse.
Hetken jäähdyttely ja taas hanaa, ei ole noi pehmeät suot meidän/auton juttu...
Nelosalueella pääsi kokeilemaan (kai) sitä suohiippailua, eli just sopivat kierrokset ja mentiin vanteita myöden hetteessä mutta ei uponnut.

Puoliltaöin tultiin nukkumaan, toinen appari ihan finaalissa kun oli flunssassa ja kuskilla jyskyttävä päänsärky. Muutama tunti lepoa ja haettiin aamulla vielä joitakin rasteja, lähinnä helppoja ajamalla haettavia.

Laitetaan jotain kuvia kun on levätty.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.09.2008, 14:22
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Team PS / O05 Kiittää kaikkia kilpailu järjestämiseen osallistuneita ja kanssakilpailijoita. hieno tapahtuma.

Kisa sujui omalta kohdalta liki odotusten mukaan, äijät vaan väsähtivät jo kolmelta yöllä ja ajaminen jäi siten vajaaksi. Auto säilyi taas ehjänä ja voi mennä huomenna töihin.

Terv Pasi&Pauli
__________________
Terv Pasi
__________________
Ilman offipeliä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.09.2008, 14:36
KössiKenguru KössiKenguru ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: TIKSI CITY, Finland.
Viestit: 665
Perusasetus

Kyllä on Pylkön porukka taas tehnyt selvää jälkeä, vaikka ei olis ollut pakko ajaa voittoon niin ykkös pytty pokattu HYVÄ KAUSI JANNUILLA 3 kisaa ja kolme voittoa + trial kisat
ONNEA VAAN VOITTAJILLE
Viellä jos merrasmäestä tulee voitto niin se on avot
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.09.2008, 15:23
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 555
Perusasetus

Laitanpa tässä nyt muutamia maistiaisia kuvista mitä tuli otettua lauantaina. Lisää tulee jossain vaiheessa, kun aika on sopiva. Harmi vaan kun autot levis niin hyvin alueelle että ei oikein tahtonu välillä löytää. Tuli käytyä 1,2 ja 4 alueilla.

Tämä teksti huvitti ihan sikana........ainakin kilpailunjohtajan selässä olessa.








__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017
_______________________________________________
Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.09.2008, 15:52
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

M12 ReiluKerho kotiutui jo aamulla, 3:39 nilkutettiin kisakeskukseen palauttamaan kuvat.
Kisaaminen sujui teknisiä ongelmia lukuunottamatta paremmin kuin odotettiin, kone toimi nätisti ja kytkin näköjään kestää uskomattoman määrän suohiippailua (vähän on vasen pohje hellänä). Ja vihdoinkin oli lukko molemmissa päissä (arb+detroit) ja tietty siitäkin oli iso apu. Sitten valitusvirsi tekniikkamurheista; vitosalueesta aloitettiin ja bari-kolme kertaa alussa kärjistä hävis kärkiväli ja aiheutti hieman vianhakua ja ihmettelyä. Iltapäivällä vesipumppu alkoi vuotamaan katkenneen pultin reiästä nestettä, huolto teki tulpan kierrelukitteesta ja sopivan kokoisesta pultista. Sitten huomattiin ehkä hienoin vika pitkään aikaan, ohjaussimpukan kylkeen oli ilmestynyt halkeama ja öljyt tietty karkas. Ja ilman mitään kummempaa syytä, tais tulla tunnit täyteen. Ajohalut ja varsinkin ajonopeus väheni älyttönän vekslausmäärän takia. Pidettiin taukoja katteltiin välillä muitten ajelua. Seuraavaksi suunnistettiin nelosalueelle ja yli puolenyön toimi taas tehostinta lukuunottamatta kaikki kunnolla. Paitsi rastilla 95(?) katkesi vinssinaru mukavassa kallionousussa, olis voinu vaikka jotain sattua Samassa paikassa tais auto olla turhan kauan pystyssä, kun rupes huonossa koneessa huono nostaja naputtamaan.
Siinä kahden aikoihin tuli ensin virtaongelmia, ei kyllä tullut yllätyksenä. Päästiin tielle ja seuraavan suopätkän aloitusrastille tien viereen. Otettiin rasti ja melkein samantien range sammui kuin seinään. Kärjet oli taas sulkeutuneet ja tällä kertaa loppui säätövara (rangessa on säätöruuvi jakajan ulkopuolella). Uudet kärjet ja muutamaa patenttia myöhemmin auto taas kävi, mutta sammui samantien uudelleen. Useaan kertaan piti kiristää ruuvia alueella ja matkalla kisakeskukseenkin pari kertaa. Juuri jaksoi kisakeskukseen asti ja kone pukkas vielä varmuuden vuoksi siihen parkkipaikalle vähän suovettä syyläristä (lämpömittari vaan puolivälissä) Että kyllä sitä taas saa askarrella..
Kiitokset kisajärjestäjille hyvästä kisasta, eipä ole mitään valitettavaa. Lattiamajoituksen lämmitysongelmat oli tiedossa etukäteen ja silti tuli otettua liian huono makuupussi, itseään saa syyttää. Toivottavasti taas ensivuonna päästää kisailemaan "kotimaisemissa".
Kiitoksia myös Sippikselle vinssinarun vetämisestä, Kesikselle ja Vexxille huollosta, Markolle kompuran lainaamisesta, Veejiille varapyörän lainasta ja Harbor Cruisersille "hyvistä" neuvoista ja osien lainaamisesta.

PS, yöllä saimme Peten toimesta havaintoesityksen sanattomasta ja sanallisesta tuskasta ja Kankun toimesta esitys puhtaasta vahingonilosta. Vielä muistuksena, kun flektin siipiä ei näy ja se hurisee, ei kannata työntää suormia verkon alta siihen flektin läheisyyteen Onneksi oli Petellä hanskat kädessä..

Viimeksi muokannut baxxter : 14.09.2008 15:57
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.09.2008, 16:55
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

"Paitsi rastilla 95(?) katkesi vinssinaru mukavassa kallionousussa, olis voinu vaikka jotain sattua Samassa paikassa tais auto olla turhan kauan pystyssä, kun rupes huonossa koneessa huono nostaja naputtamaan."



"Siinä kahden aikoihin tuli ensin virtaongelmia, ei kyllä tullut yllätyksenä. Päästiin tielle ja seuraavan suopätkän aloitusrastille tien viereen. Otettiin rasti ja melkein samantien range sammui kuin seinään."

Ei se ihme ole et sähköt o kadoksissa kun tossa kuvassa selvästi näkyy lucaksen henki häirihtemässä Rangea...




M12 Reilukerhon apparina samat kiitokset kuin Baxxter esitti, mutta lisätään kiitokset Peten ja Kankun liikkuvalle kahvi & grillikioskille josta tarjottiin kaffia ja maistuvia purkereita ... Ai niin ja enerkiajuomaa kans... Edit: Unohdin hianot tiimipaidat


E voi kuin ihmetellä miten Range voi kulkea 12,5 leveillä nakeilla niin hyvin suolla... tai sitten se on se Baxxterin maagin vasen jalka...

Viimeksi muokannut sippis : 14.09.2008 17:32
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.09.2008, 17:06
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Thumbs up

Katsastus"päällikkö"kotiutunut,kiitos kaikille kilpailijoille hyvästä kilpailusta ja ei kai se katsastus mikään tiukka ollut,kuulopuheista päätellen,kun kaikki ilmottautuneet/katsastukseen tulleet pääsi kisaamaan pienellä vaivalla.

Joku voisi selittää/piirtää kuvan/vääntää rautalangasta mallin et mikä ero on orbi ohjauksella ja hyd.assistantti ohjauksella...
Team Erikasi aiheutti aihetonta sydämentykytystä allekirjoittaneelle väittämällä orbiohjauksisen ruotsiauton menneen kisakatsastuksesta läpi.
Näinhän ei käynyt.

Kiitos Esalle yms.henkilöille sekä maanomistajille/kanttiinin tytöille että tämä kilpailu oli mahdollista tehdä.

Terveisin jalkavaivainen katsuri.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.09.2008, 17:08
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Orbiohjauksessa ei oo ollenkaan simpukkaa. Oisko siinä rautalangan mallia
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.09.2008, 15:30
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mpa567 Näytä viesti
Onko tietoa miten tämä starttialueelta bongattu Pol 15 tiimi on pärjännyt? Kalusto näyttää P alkuisesta numerosta huolimatta enemmän stanuilta
Soita ja kysy, siinähän on numero kyljessä!
Terv Jyty
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:13 (GMT +2).