Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.09.2008, 09:32
timppat timppat ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.02.07
Sijainti: jämsänkoski, Finland.
Viestit: 516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mukko Näytä viesti
Onko HJ:n diisselissä vai kaasuläppä?
En minäkään montaa diisselikonetta nähnyt ole mutta kyllä niistä se kaasuläppä aina on puuttunut..
vilkaseppas mihin hj kuuskymppisen kaasuvaijeri menee ja kirjota sitten!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.09.2008, 11:18
mukko mukko ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Viestit: 21
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja timppat Näytä viesti
vilkaseppas mihin hj kuuskymppisen kaasuvaijeri menee ja kirjota sitten!
Paha vilkasta kun ei hoojii-uskovainen ole.

Siksi siellä oli se kysymysmerkki katsos lauseen perässä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.09.2008, 11:22
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.730
Perusasetus

on sie kaasuläppä, mutta mikähän savu siitä seuraa jos rupee ilman saantia rajoittaan?
ja turbon hyöty jäisi aika minimaaliseksi...
tarvis ne kierrokset pystyä rajoittaan muutenkin kuin vain leiman ajaksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.09.2008, 11:35
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Joku palikka polkimen alle leimalle niin ei kierrä sitten liikaa silleen olen patrollinin leimannut jo yli 7 vuotta ilman rajoitinta kiersi viimeksi 6672 rpm savumittauksessa leka lattiassa kun tuli testattua sitä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.09.2008, 11:39
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

kyllä pystyy rajoittaa läpällä kierroksia. ei tuu savua eikä mitään. läpän rajoitin vaan pienelle ja eiku leimalle. eihä se mitään haittaa vaikka kiertää vitusti. ei se kumminkaan veto päällä jaksa kiertää.

itellä kierti patrooli varmaan lähemmäks 7000rpm, kakkosella ku kiljutti nii yli 80km/h kulki


tai niii no. kysehän oli toijotasta, siitä en tiedä kestääkö kone kiljuttaa, pate ainakin kestää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisää kierroksia NC-50 hiivatin koneeseen Tarzan Tekniikka & Jutustelu 2 07.03.2007 12:22
diesel nostaa kierroksia iteksee?? junnu78 Tekniikka & Jutustelu 26 06.01.2007 01:30
opel omega 2.6 ei ota kierroksia. haapala Tekniikka & Jutustelu 41 03.01.2007 00:58
Sähkömoottorin kierroksia.. kristian Tekniikka & Jutustelu 5 20.12.2006 00:01
M: rengas kierroksia EI ENÄÄ KAUPAN HannuNurminen O/M/V Renkaat ja vanteet 9 10.04.2006 09:56


Sivu luotu: 20:29 (GMT +2).