Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 05.09.2008, 17:41
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Näissä kaikissa on itseasiassa täysin sama kone:
-Opel Omega 6-sylinterinen diesel
-BMW 525 tds
-Range rover P38 2,5 DSE

...eikä ollenkaan löyhä kone, itse kajoaisin näihin kyllä.
Se on luja, kutonen, halpa, kevyt ja kohtuullisen kulutuksinen.

Vielä jos hankkii kone-vaihteistopaketin Omegasta, saa GM:n automaatin 4L80E joka on TH-180 sähköisellä 4-vaihteella ja lukkoturbiinilla. BMW:n automaatit vaativat tarkempaa huolenpitoa joten offikäyttöön niitä en laittaisi.
Nusnutetaan pilkkuja...BMW:llä ei ole omavalmisteisia automaatteja vaan ZF 4hp22. Sama laatikko löytyy myös Range Roverista ja Land Roverista (classic ranget, P38 ja disco 1 ja 2 ) Ja monelta muulta eurooppalaiselta valmistajalta. Kauan valmistuksessa ollut laatikko, vaatii säännölliset öljynvaihdot. Ei mikään ääreiskestävä laatikko ainakaan raskaissa nelivedoissa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselöinti ja VW Country solihull Tekniikka & Jutustelu 20 16.08.2015 11:34
Vähäpäästöisen dieselöinti Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 11 26.12.2007 00:41
Uaz dieselöinti Calmari Tekniikka & Jutustelu 10 19.12.2007 08:25
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39
Rangen dieselöinti. baxxter Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2003 08:01


Sivu luotu: 19:20 (GMT +2).