Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 03.09.2008, 23:14
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petrool Näytä viesti
kestäiskö ne paremmin kun jkt vai mikä se oli
jos ovat nkt tai ntk niin ovat aivan paskoja, yhden startin kestivät kaikki siitä sitten seuraavalla juuri ja juuri käyntiin, 3 startti sitten pitikin ottaa startti pilotilla rmj:ssä.. yhdestä oli pääkin tippunut, uuden kierroksen hain takuuseen ja sama juttu, seuraavalla kerralla otin rahat pois ja hankin lucasit tilalle, nyt on kestänyt yli vuoden jo, ja ovat siis samoilla arvoilla kuin nuo nkt 10sek ja 24V. saman totesin noista myös king cap ajalta...

Viimeksi muokannut mikkoimp : 03.09.2008 23:15 Perustelu: arvojen merkkaus
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
neliveto pätkii patrollissa Patukkamies Tekniikka & Jutustelu 1 12.02.2008 11:47
On siinä Patrollissa voimaa NEeb0 Chit-Chat 8 10.09.2006 13:52
Hehkutusongelmia Patrollissa Tekniikka & Jutustelu 10 25.04.2006 13:46
huono kylmäkäynnistys patrollissa patrol88 Tekniikka & Jutustelu 13 30.09.2005 20:23
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18


Sivu luotu: 02:49 (GMT +2).