![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ajopeli on aika pehmee jousistaan ja kallistuksenvakaajakin on pois eli jos se pari kolme senttiä kuitenkin tekee sen.Tai sit tosiaan on vuosien saatossa jousia vaihtunu,tiedä häntä. Ja toi kuskin takanurkka tuntuis olevan se suurin syyllinen vinouteen. Mut mää luulen et sorvaan sinne parin sentin palikan niin sillähän tuo suoristuu. Tai sitten laitetaan jousi liftin väliin ja venytetään yhtä vieteriä muutama sentti lisää. Senkin olen joskus kokeillu ja onnistuu,mut pirun vaarallista hommaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla on myös mersu kuskinpuolelle sen muutaman sentin kallellaan. Mesessähän peräpäässä panhartti tulee akselin vasemmalle puolelle kiinni ja vastaavasti rungossa oikealle puolelle. Korkeammilla jousilla panhartti vääntää/vetää akselia aavistuksen runkoon nähden oikealle, mikä aiheuttaa kallistuksen vasemmalle.......Näin ainakin mulla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| lukkojen sopivuudesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 11:54 | |
| HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 11.04.2005 08:55 |
| (kytkettävien)Lukkojen Käyttö!! | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.02.2005 10:04 |
| Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |
| HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2004 23:25 |