Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.09.2008, 11:25
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 935
Perusasetus

Ajopeli on aika pehmee jousistaan ja kallistuksenvakaajakin on pois eli jos se pari kolme senttiä kuitenkin tekee sen.Tai sit tosiaan on vuosien saatossa jousia vaihtunu,tiedä häntä.
Ja toi kuskin takanurkka tuntuis olevan se suurin syyllinen vinouteen.
Mut mää luulen et sorvaan sinne parin sentin palikan niin sillähän tuo suoristuu.
Tai sitten laitetaan jousi liftin väliin ja venytetään yhtä vieteriä muutama sentti lisää.
Senkin olen joskus kokeillu ja onnistuu,mut pirun vaarallista hommaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.09.2008, 14:22
kouhia kouhia ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: Kvl
Viestit: 33
Perusasetus

Mulla on myös mersu kuskinpuolelle sen muutaman sentin kallellaan. Mesessähän peräpäässä panhartti tulee akselin vasemmalle puolelle kiinni ja vastaavasti rungossa oikealle puolelle. Korkeammilla jousilla panhartti vääntää/vetää akselia aavistuksen runkoon nähden oikealle, mikä aiheuttaa kallistuksen vasemmalle.......Näin ainakin mulla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lukkojen sopivuudesta Tekniikka & Jutustelu 0 16.11.2006 11:54
HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? mikjus Tekniikka & Jutustelu 14 11.04.2005 08:55
(kytkettävien)Lukkojen Käyttö!! OffBeast Tekniikka & Jutustelu 12 09.02.2005 10:04
Lukkojen kytkentä sähköllä? Grau Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2004 00:50
HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? mikjus Tekniikka & Jutustelu 11 28.08.2004 23:25


Sivu luotu: 17:41 (GMT +2).