Kuinka olette rakentaneet HJ-61 lukkojen kytkentäsysteemit berttaan? Onnistuisi kyllä vakio vivuilla ja vaijereilla jos olisi koppa irti tai olisi pieni korinkorotus. Mun mielestä vivustoa ei oikeen saa muuten alle edes kavennettuna kun näyttäisi että etuvaijeri jäisi lyhyeksi tai sille ei löytyisi järkevää reittiä. Akseli on SOA ja lehdet flipattu joten akseli on noin 10cm edempänä kuin normaalisti. Vivuston tiellä on rungon poikittaisputki joka estää asennuksen ideaalipaikalle. Jos olisi korinkorotus niin vivusto mahtuisi putken ja kopan väliin ja laatikoidenkin päällä olisi tilaa vaijerille. Takavaijeri on nyt paikallaan niin että se tulee lattian läpi suoraan penkkien välissä olevalle hj-61 vakiokahvalle, josta on poistettu lattian läpi vivustolle menevät tangot. Takavaijeri on niin pitkä että vivuston kanssa jäisi melkoselle mutkalle auton alle. Etuvaijeria ei näin milestäni saa laitettua mitenkään koska se jää lyhyeksi eikä muutenkaan varmaan taivu selaiseen asentoon. Kiinnostaisi siis onko jengi saanut ilman korinkorotusta oleviin berttoihin rakennettua vakio vivuilla ja vaijereilla toimivaa systeemiä ja miten?
Tulevaisuudessa lopullinen systeemi on rakenneltava esim. paineilmasylintereillä toimivaksi. Kiinnostaisi siis tieto minkä kokoisia vetäviä/työntäviä sylintereitä on käytetty ja mihin hintaan niitä mistäkin saisi??? Sähköisillä moottoreilla tai esim. kytkimen työsylintereilläkin ehkä voisi toteuttaa mutta paineilma lienee järkevin ja luotettavin kun kompuralla on sitten muutakin käyttöä autossa.
-
http://www.G-69.tk -