Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 01.09.2008, 14:14
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Tuohon lukkovipujen ilmaukseen en osaa ottaa kantaa, mutta tuohon kallellaan olemiseen voin ideani heittää..

Eli aika monessa jousitussarjassa on kuljettajan puolen jouset hieman jämerämpää tekoa, tai jos nyt "jämerämpää" on huono ilmaisu, niin kuitenkin hieman jäykempää kuitenkin.

Esimerkiksi OMEn sarjoissa mahtaa kaikissa automalleissa olla siten, että kuskinpuolen jousi on tavalla tai toisella merkattu sinne kuuluvaksi. Kai siellä kuljettajan puolella on sitä roitoa enemmän.. Tosin, en kyllä oikein usko, että sitä romua niinpaljon olis enemmän, että auto tyhjänäkin kuuluis kenottaa kierossa. Kannattaisko alkaa mittailemaan jousilautasten paikkoja?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lukkojen sopivuudesta Tekniikka & Jutustelu 0 16.11.2006 11:54
HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? mikjus Tekniikka & Jutustelu 14 11.04.2005 08:55
(kytkettävien)Lukkojen Käyttö!! OffBeast Tekniikka & Jutustelu 12 09.02.2005 10:04
Lukkojen kytkentä sähköllä? Grau Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2004 00:50
HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? mikjus Tekniikka & Jutustelu 11 28.08.2004 23:25


Sivu luotu: 07:26 (GMT +2).