![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuohon lukkovipujen ilmaukseen en osaa ottaa kantaa, mutta tuohon kallellaan olemiseen voin ideani heittää..
Eli aika monessa jousitussarjassa on kuljettajan puolen jouset hieman jämerämpää tekoa, tai jos nyt "jämerämpää" on huono ilmaisu, niin kuitenkin hieman jäykempää kuitenkin. Esimerkiksi OMEn sarjoissa mahtaa kaikissa automalleissa olla siten, että kuskinpuolen jousi on tavalla tai toisella merkattu sinne kuuluvaksi. Kai siellä kuljettajan puolella on sitä roitoa enemmän.. Tosin, en kyllä oikein usko, että sitä romua niinpaljon olis enemmän, että auto tyhjänäkin kuuluis kenottaa kierossa. Kannattaisko alkaa mittailemaan jousilautasten paikkoja? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lukkojen sopivuudesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 11:54 | |
HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 11.04.2005 08:55 |
(kytkettävien)Lukkojen Käyttö!! | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.02.2005 10:04 |
Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |
HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2004 23:25 |