![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Baxxter osuit naulan kantaan
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eli siinä tapauksessa niissä jousissa on kuitenkin eroja,luulin aina et mersun jouset olis samanlaiset ja tekniikka suunnilleen keskellä.Nooh rooveriajoilta tämäkin on tuttua juttu.
Mut mites mersun jouset sit eroo toisistaan,onko pituuseroja,langan paksuudessa eroa vai jotenkin muuten vaan jäykempi? Vai voisko olla tosiaan lautasissa eroa? Ei huomattu mitata sen tarkemmin ennen ku asennettiin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
siis HÄH ?
puolelta toiselle vaihdetut ja nökötys ei vaihtanu puolta... ??? melkein veikkaan, että joku exex (huom 2x ex) omistaja, on skottina vaihtanu katkenneen tilalle "uuden", vähän käytetyn, eri värisen tjsp. - tämä sitten tuntuu kunnes KAIKKI jouset vaihtuu, sehän voi heijastua takaakin... ![]() stuttgarttilaistenjousisäästäjien klubiin on kuulemma jonoa... ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
|||
|
|||
![]()
mielestäni kone on kuitenkin sen verran keskellä ettei tee kyseistä ilmiötä, mutta en ole jaksanu perehtyä asiaan tarkemmin kun sillä mitään merkitystä kuitenkaan ole
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kone on mun autossa ainakin 2-3cm kuljettajan puolella, mutta ei varmasti vaikuta auton asentoon.
Jouset ovat kyllä värikoodattuja ja ovat identtiset vasemmalla ja oikealla. Väljät puslat (akseli ei ole keskellä autoa) tai mätä jousilautanen voisi tehdä tuon kallistumisen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ajopeli on aika pehmee jousistaan ja kallistuksenvakaajakin on pois eli jos se pari kolme senttiä kuitenkin tekee sen.Tai sit tosiaan on vuosien saatossa jousia vaihtunu,tiedä häntä.
Ja toi kuskin takanurkka tuntuis olevan se suurin syyllinen vinouteen. Mut mää luulen et sorvaan sinne parin sentin palikan niin sillähän tuo suoristuu. Tai sitten laitetaan jousi liftin väliin ja venytetään yhtä vieteriä muutama sentti lisää. Senkin olen joskus kokeillu ja onnistuu,mut pirun vaarallista hommaa. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on myös mersu kuskinpuolelle sen muutaman sentin kallellaan. Mesessähän peräpäässä panhartti tulee akselin vasemmalle puolelle kiinni ja vastaavasti rungossa oikealle puolelle. Korkeammilla jousilla panhartti vääntää/vetää akselia aavistuksen runkoon nähden oikealle, mikä aiheuttaa kallistuksen vasemmalle.......Näin ainakin mulla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lukkojen sopivuudesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 11:54 | |
HJ-61 lukkojen merkkivalon kytkimet???? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 11.04.2005 08:55 |
(kytkettävien)Lukkojen Käyttö!! | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.02.2005 10:04 |
Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |
HJ-61 lukkojen kytkentäsydeemit berttaan? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.08.2004 23:25 |