Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 23.08.2008, 21:05
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Luukut kiinni kuvissa saa minunkin ääneni.

Huoltoautohomma lisää turhia vilppimahdollisuuksia, joten ideanikkarin idea "omavaraisuudesta" saa myös kannatusta.
Varaosat mukaan kilpa-autoon ja jos jotain hallitsematonta tapahtuu, niin vasta sitten huoltoauto paikalle (kilpailunjohdon luvalla).
Luukut kii vaa.. Mut mitä noista huoltoautohommista vois tulla vilppei? Niinku kertokaas esimerkkei? Joo, tottakai voi tulla kaikenlaista, mut millä tavalla voidaan huoltoautolla vaikuttaa siihe, että rasti löytyy ja kilpuri saadaan siihe lähelle?
Olen kai sitte hiuka tyhmä, mut en ole keksiny sitä, miten huoltoautohommilla voidaan auttaa sitä perusideaa. Vai onko se enää perusidea?
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 04:05 (GMT +2).